/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Alphabeat
Fra : SillyconValley
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 11-01-08 10:56

Hejsa.

Jeg er på jagt efter remixet af Alphabeats "boyfriend", har hørt det i radio mm. Men kan hverken finde det som download eller som single-cd.
Nogle der tilfældigvis skulle vide, hvor jeg kan skaffe.
Gogzi..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-08 11:04

Prøv at holde øje med http://www.youtube.com/results?search_query=Alphabeat så kommer den sikkert på et tidspunkt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-01-08 21:30
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 13-01-08 22:03

Du sikker på at det nummeret Boyfriend for synes ikke der står så meget om det på nettet
Her står i hvert fald noget om nogle af deres andre sange som er blevet remixet
http://www.djz.dk/musik/pladeanmeldelser/4851/

Kommentar
Fra : SillyconValley

Dato : 14-01-08 14:25

Jeps er 100 % sikker på at det BOYFRIEND. Og ved at det hedder Boyfriend UK version, så åbenbart er det vel med på udgivelserne af albummet i udlandet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 15:22

Fortsæt med at holde øje med Youtube, så kommer nummeret garanteret også på der, vi er bare så håbløst bagud med musikken i forhold til England

http://www.djz.dk/musik/pladeanmeldelser/4851/

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-02-08 15:01

hey leder du stadig efter den sang for så har jeg fundet den?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-02-08 15:01
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 15:05

Flot boibbo

Pudsigt nok ledte jeg efter den her i formiddag,men nu kan jeg indstille eftersøgningen

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-02-08 15:07

hehe okay

godkender du lige svaret?

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 08-02-08 15:08

Jeps er stadig på jagt efter sangen. Kunnu ikke åbne dit link !!!!

Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-08 15:09
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-02-08 15:15

var det bedre?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 15:15

Jeg kunne komme ind på linket, ved at slette alt efter dk. og så selv søge videre

Jeg kan godt godkende dit svar, men jeg kan ikke lukke det, det er jo ikke mig der er spørgsmålsstilleren, bare en der blev bidt af at lede

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-02-08 15:18

hehe ja det ku jeg se bagefter

linket sku gerne virke anden gang jeg skrev det

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 08-02-08 22:26

Takker

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-02-08 22:28

Gogzi har du 2 brugere?

Så det altså SillyconValley der skal godkende?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 22:29

gogzi hvis du også er nicknamet Sillyconvally, må du lige logge på som Silly og få lukket dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-08 22:35

boibbo... to sjæle en tanke - igen-

Godkendelse af svar
Fra : SillyconValley

Dato : 09-02-08 08:37

Tak for svaret boibbo.
Nej jeg har ikke 2 brugernavne, Gogzi er min kærestes brugernavn, vi må jo ikke lige have fået logget af og på, da vi forlod computeren.