/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan opretter jeg en "socket"
Fra : ebbelind
Vist : 326 gange
150 point
Dato : 26-09-01 09:20

Jeg får følgende fejlmelding når Win ME startes:
"Fatal: Could not create socket"
Jeg kan kun trykke OK, hvorefter der går ca. 2 sek. og den samme meddelelse dukker op igen! Mit spørgsmål er, hvordan opretter jeg denne socket, så fejlmeddelelsen forsvinder.

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 150 point
Dato : 26-09-01 18:14

Efter min mening er der kun en ting du kan gøre,--det er at geninstallere WinME. Når under installationsstarten bliver spurgt om de vil gemme eksisterende Systemfiler svarer du Nej. Du mister ikke noget af din data på Pcèn ,--der bliver bare oprettet nyt "Fundament "

Hilsener
PARKENSS

Kommentar
Fra : f.hannibal

Dato : 20-11-01 14:37

Jeg har et problem med min FTP-server, jeg har en router speedstream 2601
når en person vil hendte filer fra min server, for han den meddelse failed to establiesh data socket.
hilsen F.Hannibal