/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er der gået nisser i Kandu ???
Fra : Sunowich
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 10-01-08 22:28

Har altid kun haft hende der postspammeren lindababy01 Blacklistet og pludselig her til aften er der en mere som forøvrigt vist ikke findes i oplysninger Og så har den også taget førstepladsen Hmmm Hvad er det lie der sker

1 rossy12 06-08-2007

2 lindababy01 13-12-2007

Fra Den ellers de Suno WandaFisk Hmmmm Har jo mine teorier hvem er her ikke om lidt og svarer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 22:31

Rossy12... spammede også via robotter på et tidspunkt, så det er ikke julenisser, men nytårsløjer/hærværk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 22:32

Gættede du rigtigt

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-01-08 22:34

1. pladsen handler blot om at hun er indmelt tidligere end vores allesammens lindababy

Måske sender du bare så dårlige vibes imod rossy at hun blacklister sig selv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 22:41

Hellingfisk, tror du ikke du bare har glemt, at du tidligere har BL. Rossy12?? Vi er flere der fik en sød hilsen i efteråret og fik BL hende??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 22:46

Altså for en time siden var den der ikke med sikkerhed Underligt ...........Hellingfisk..Også lidt underligt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 22:52

Nå men så bare Fisk...

Det kan jeg heller ikke forstå, måske hun ved hun ryger direkte i skammekrogen, så kan hun lige så godt selv smutte derhen...

Men det er en spamrobot der er igang, men selv BL, det er godt nok underligt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 22:56

Hvis i ser i min historik så er jeg jo egentlig også kun her om vinteren hvor jeg har tid.
Nåhr det forklarer jo også hvoffor jeg er så aktiv når jeg så endelig er her Der var lie noget der gik op for mig der

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 22:57

Hun er sku da osse i din spand har du selv puttet hende derned??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 22:58

Ups fik osse lie kigget i din fru ane Hi hi der kan jeg no nærmest ikke få oje på hende

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-01-08 23:12

Du har da ikke nogen af dem du nævner på din blackliste, der står kun en der hedder noget med koko3

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-01-08 23:16

Nå, jeg havde også lige fået en Rossy12 på min BL........og den er tiværtifald kommet der helt af sig selv, for jeg har ikke BL'et nogen........heller ikke engang den lille Lindababy........kun forklaret hende på en pæn måde, at MISS dova ikke var interesseret i nærmere bekendtskab

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 23:28

Nå det var sku da rart at nogen ka se at det ikke er mig men så er koko altså skredet ud af min bl liste og så er der altså kommet 2 nye profiler ind i stedet og så er jeg spør ER det mon forsinkede nisser der er på spil eller er det en der har nogle forbindelser ind i kandu brugerflade ????? HMMMMMM

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 23:30

Ja, jeg har selv smidt Rossy12 i spanden... for laaang tid siden, men kan da ikke huske for hvor lang tid siden det egentligt er

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 23:33

Suno... er du sikker på du ikke har bundet??

Jeg syntes godt nok du roder rundt med de damer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 23:38

Altså jeg vidste jo jeg havde en om hun hedder kokko som dova sir eller linda ka jeg da ikke lie huske ikke før dova sir det men at der pludselig er enmere Jae så sku jeg jo ligefrem se dobbelt hik

Det er sku da underligt og som jeg sir jeg er jo slet ikke i nærheden af kandu på den årstid hvor den sku være blacklistet Der er jeg enten ferierende eller har travlt med at skaffe recurser til samfundet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 10-01-08 23:42

Du ka jo være du helt tilfældigt er kommet til at kikke forbi, det kan ske for selv den bedste, eller hva det nu ka hedde, men altså Rossy12 er her

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=260346

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 00:01

Ja men den er jo kommet idag såe Nu skal jeg sku ha en øl Du lokker jo

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 00:05

Forresten er det der med at rode rundt med damer ellers ikke den værste beskæftigelse, men ka være temmeligt problemfyldt, i forhold til så mange andre ting i ens liv

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 00:19

Nå nu er den gamle kommet tilbage
1 koko3 04-10-2005 er sku glad for at Dova lie var forbi

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 01:01

Tak for svaret Nordsted1.Du er jo så fattig såe selv om du ikke engang så det dova gjorde så her da

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 08:05

Mer underligt noget jeg skrev mine dele-ud-af-poient ned igår der var 3197 efter mine 20 midnatspoient her til morgen er der 3242 og har ikke modtaget noget siden fra nogle ?? altså lige bortset fra kandunissen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-08 09:10

Jeg opfordrer da ikke til at andre damer, eller gonat bajer, ku aldig falde mig ind

Der kan da godt være nogle der har købt et at dine spørgsmål, du ved det jo ikke, når du ikke får mails??

Og jeg er igen blevet fratrukket point her til morgen.. nu må kandu altså gerne snart få styr på det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 10:05

Altså der er jo nogle af os der får mails at du ve det og dem er jeg en af .
Og de der poient du mangler de passer vel tilfældigvis ikke med dem jeg har for meget vel ????

len skinner på orlas kasket og livet ..det bare så let sagde Sunofisken Wanda

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 10:06

Altså 45 af de stærke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-08 13:44

Næææ 62, men bare kom hid med de 45 så hjælper det da på det