/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Lyd synkronisering
Fra : bite
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 10-01-08 19:43

Jeg har lige købt Olsen Bandens Jubilæums Samling på DVD.
Jeg har en Kiss DP-1000, men lyd og billed passer ikke sammen, der er ca 1-2 sekunders forskel. Er det maskinen eller DVD'erne ?

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 10-01-08 19:52

Har du ikke et DVd drev på PCen du kan prøve dem i ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 19:57

Det er drevet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 20:02

Ups Det er drevet, højst sandsynligt, kender også en der har problemer med en og når jeg søger på den model er det første man møder også problemer
http://mobildebat.dk/archive/index.php/index.php/t-51626.html
Den var vist også temmelig billig ik

Mvh Sune Wandafisk

Kommentar
Fra : bite

Dato : 10-01-08 20:43

Jo den var måske lidt for billig Det kommer også først sidst i filmen, så det må være når den skal skifte til 2 lag, så kan den også hakke lidt

Kommentar
Fra : bite

Dato : 10-01-08 20:45

Må dog sige at det problem som der er refereret til i linket, er scart kablet som er dårligt.

Kommentar
Fra : bite

Dato : 11-01-08 16:12

men nu har jeg set 6 af filmene, og det er ikke dem allesammen det er sådan på, hvordan kan det være ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 23:21

Jae så må det jo være en fejl på dvd 'en prøv at sætte den i dervet på din pc som foreslået

Mvh Sune

Kommentar
Fra : bite

Dato : 13-01-08 19:35

Ok prøvede at sætte den i computeren hvor den virkede fint, så satte jeg den tilbage i maskinen, og nu passede mund og lyd helt fint med hinanden, mystisk, men det bliver nok snart til en ny maskine

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 13-01-08 23:41

Ja så er problemet jo der. Husk at accepterer hvis du fik et svar du ku bruge, eller annulerer hvis ikke.

Hav det godt Sunofisken

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 15-01-08 19:18

Tak for svaret Sunowich.