/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
xantia bilradiocode
Fra : klemme2006
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 10-01-08 19:15

da jeg drejede tændingsnøglen mistede radion åbenbart strømmen en kort øjeblik. Så bad den om koden, som jeg tastede forkert ind. Nu står den kode i displayet på andet døgn. Jeg har pillet sikringen ud, men den husker stadig at jeg tastede en forkert kode ind.
Hvordan kommer jeg til at indtaste den rigtige kode?

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-08 20:29

Jeg mener du har 3 forsøg. Du trykker tallene og en anden knap ,men jeg kan ikke huske hvilken. Prøv dig frem.
alimak

Kommentar
Fra : erling4401

Dato : 10-01-08 21:45

har du ikke en brugsanvisning på den pågældende radio? hvis ikke så kontakt en Citoenforhandler som garanteret vil være behjælpelig.

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 10-01-08 22:11

Tak for svaret alimak. Syntes jeg havde prøvet det, men åbenbart ikke på alle. Det var "memo", der gav bonus. Så er jeg på vej på weekend med fuld musik.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-01-08 22:16

Fedt for dig. Tak
alimak