/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Streaming af iRadio
Fra : hms
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 10-01-08 17:05

Hej.

Vil lige høre om der er nogle her på forummet der er eksperter vedr. iRaio. ? ?

Det drejer sig om at "Streame" til iRadio gennem windows mediaplayer 11.

Jeg kan sagtens "streame" til forskellige musik-filmapper på min PC. Men jeg er usikker på hvilken location jeg skal pege på, for at windows iRadio virker. ?

Håber jeg har formuleret mig ordentligt.

På forhånd tak.
hms

Accepteret svar
Fra : sinthe

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-08 17:09

jeg er lidt forvirret om hvad du mener...
men du kan jo bruge iRadio i iTunes

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-01-08 17:14

Citat
Det drejer sig om at "Streame" til iRadio gennem windows mediaplayer 11.

Vil du selv lave internet "radiostation", eller hvad mener du ?

Kommentar
Fra : hms

Dato : 10-01-08 19:00

Jeg vil bare streame fra min PC og til iRadioen. Problemet er bare jeg er lidt i tvivl om proceduren, når vi taler windows media player. Med itunes læger man f.eks en mappe idelte dokumenter ikke ?

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 13-01-08 10:28

Tak for svaret sinthe.