/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Computeren låser
Fra : SillySally
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 15-02-03 23:16

Hejsa!
Jeg sidder og roder med en windows 98 maskine som af ukendte årsager låser, 2. gang den skal til at ringe op til nettet (ringer på fra modem). Første gang efter genstart er der aldrig problemer, men det er en sikker vinder hver gang, den låser anden gang jeg prøver. Det gælder både når man går på via internet explorer og outlook... Er der nogen der kan hjælpe??
Sillysally :)

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 15-02-03 23:22

Prøv at installer modemet med en standart driver " 56 K V 90 " ( jeg går ud fra at det er et 56 k)

Kommentar
Fra : SillySally

Dato : 15-02-03 23:35

Det er prøvet, virker ikke! ja, det er et 56 k modem . Det er et Creative Modem Blaster v.92 pci, den er nu installeret med sin oprindelige driver.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 15-02-03 23:40

Har i også prøvet at skifte pci slot.. den kan ske at den konflikter med noget andet i computeren..

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-03 23:40

Har i også prøvet at skifte pci slot.. den kan ske at den konflikter med noget andet i computeren..

Godkendelse af svar
Fra : SillySally

Dato : 16-02-03 00:03

det vil jeg så prøve... tak :)