/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
Personlige skatteoplysninger
Fra : henrikkrebs
Vist : 816 gange
100 point
Dato : 10-01-08 14:09

Hvornår frigives Personlige skatteoplysninger mv. (R75) for 2007? Bankernes indberetningsfrist er 20.1.2008, men de fleste oplysninger er vel allerede indberettet.

Info til nysgerrige: Der tales om oplysninger indberettet af arbejdsgiver, banker m.v. som kan ses på tastselv.skat.dk

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-08 14:15

Alle skatteborgere har deres egen skattemappe på www.tastselv.skat.dk. Heri vil ligge årsopgørelser, forskudsopgørelser og personlige skatteoplysninger.
Oplysninger om årsopgørelsen vedrørende 2007 vil være tilgængelige i skattemappen fra ca. medio marts 2008, når årsopgørelserne og oplysningskortene udsendes

http://www.hadstenkommune.dk/templates/template_7.asp?ModuleId=&MainBookID=&RoomID=&ArticleID=5940&ParentID=&LangRef=1&MenuID=145&ExpandID=1566&Zoom=

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 14:30

Jeg tror ikke du vil se noget før efter fristen, som er d. 21. januar (mandag).

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 14:31

Citat
Oplysningssedler, der modtages rettidigt, kommer med på personernes årsopgørelser, som udsendes medio/ultimo marts i året efter indkomståret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 14:31

He he Pve så er det nok derfor der står sådan

Citat
2007 vil være tilgængelige i skattemappen fra ca. medio marts 2008, når årsopgørelserne og oplysningskortene udsendes

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 14:31
Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 14:32

Ups, kopiere bare skat' hjemmeside

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 14:34

Godkendelse af svar
Fra : henrikkrebs

Dato : 14-01-08 10:53

Tak for svaret.

Så må jeg jo vente, selvom jeg faktisk antager (uden at vide det) at alle 'mine oplysninger' er indberettet.