/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spørgsmål
Fra : kj
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 10-01-08 09:43

Jeg har nu i 3 dgae ikke modtaget spørgsmål i de katagorier jeg er tilmeldt, og jeg kan se at der adskillige der har stillet spørgsmål.
Hvorfor får jeg ikke de mails, jeg får mange andre mails, også spam, samt de meddelelser jeg abonnerer på andre steder?????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-08 10:04

det evige spørgsmål.
glem det.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 10-01-08 10:08

Du er ikke den eneste.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 10:17

Fordi det ikke virker

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-01-08 10:42

Ja fordi det ikke virker - fejlen må være hos Kandu, da du fåt mails andre steder fra.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-08 12:36

Kamdu's mailsystem har ikke virket i et par dage, så det er ikke kun dig, der ingen mails får

Kommentar
Fra : guddaRap

Dato : 10-01-08 12:41

Jeg har lige forsøgt at maile til kandu for at fortælle at jeg ikke modtager mine 20 daglige point, men jeg fik mailen lige i hovedet igen. Er der evt. nogle her der kender svaret på mit spørgsmål, jeg kan jo se er der andre der har haft det sammen problem, men at det har løst sig.
Det er måske at drive volddrift på et andens spørgsmål, men jeg har kun 5 point og kan intet foretage mig
og det virke da underligt at mailen kommer tilbage jeg sendte til: www.service@kandu.dk

Jeg er ret ny bruger og synes det er rigtigt spændende og ellers et godt koncept. Men alle synes jo er kandu er nær undergangen

Kommentar
Fra : guddaRap

Dato : 10-01-08 12:42

Mens eller får jeg mails når der er nye kommentarer til de spørgsmål jeg blander mig i

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 10-01-08 12:51

Den mailadresse du skriver er også forkert www... Jeg har også forsøgt at skrive til dem to gange i anden anledning og har aldrig fået et svar.

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 10-01-08 13:31

Tak for svaret dova.
Det er bare en ringe trøst at det kører så dårligt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 13:46

Kommentar
Fra : kj

Dato : 11-01-08 11:59

sevice@kandu.dk
Svarer tilsyneladende aldrig.