/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Er der problemer med Gmail?
Fra : spimmer
Vist : 629 gange
200 point
Dato : 10-01-08 07:43

Hej.

Er der problemer med Gmail?
I den seneste uge har det været utrolig svært at logge in på mine Gmail-konti. Allerede ved forsiden får jeg melding om, at det har varet for længe???
Andre, der har oplevet det samme?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 10-01-08 08:32

Nej.....ingen problemer her.

Accepteret svar
Fra : tryllerylle

Modtaget 210 point
Dato : 10-01-08 08:33

Min Gmail virker fint - der har ikke været problemer med den længe.

Har du hentet de seneste opdateringer til din PC? Det kan være at du mangler nogle browser-opdateringer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-08 10:11

kører normalt her.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 10-01-08 11:14

Hej
Jeg har været ude for det samme ved en som jeg hjælper når der er problemer med deres Pc. Hvis du har Norton som virus program er det det der gør at du ikke kan logge på din Gmail. Nu er Norton ikke det program jeg syntes bedst om så vi slettede det og lage Avast ind, så var problemet løst.
Der er i Norton under hjælp en vejledning om hvordan man kan løse problemet, men da deres licens udløb om 35 dage og at de ikke ville betale for Norton mere var det den nemmeste løsning

IPM

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 10-01-08 11:37

har heller ingen problemer og desuden hjemhenter jeg også mine mails med en mailprogram

Kommentar
Fra : tryllerylle

Dato : 10-01-08 15:52

Citat
Hvis du har Norton som virus program

Hvis du har Norton som ANTIvirus program

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 14-01-08 15:48

Hej problemet er løst. Jeg slettede browserdata - og så er der igen åben.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 14-01-08 15:49

Tak for svaret tryllerylle.