/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kan man
Fra : creamygirl
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 09-01-08 23:57

linke til pps. filer?!..

De pps.filer man får tilsendt via mail. Kan de indsættes for eksempel her?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-08 00:05

Nej da søde Creamy. Tror du så kke Kandu forlængst var druknet i disse filtyper Men spør mig ikke hvorfor.... tror bare det har noget med Kandu at gøre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-08 00:05

Men prøv LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-08 00:17
Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-08 00:19

Der narrede jeg dig hwa LOOOL Gu kan man da så

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-08 00:20

Godt jeg ikke sende den "rigtige"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-08 00:22

hehehehe Den er okay..... Du er på nakken af mændene hwa

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-08 00:24

Den er jo lige til at drømme sødt på Go nat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-08 00:25

Egentlig ikke nej. De kan jo ikke gøre for, at de ikke har ret meget hjerne...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-08 00:28

Gu kan vi da ej gøre for det, og det er da osse ligemeget...vi har det jo fint

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-08 00:31

Blir det for svært spør vi da bare jer!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-08 00:41

Citat
Blir det for svært spør vi da bare jer!!!!!

Nogle gør måske.

Men her i huset fornemmer jeg, at det at spørge og blive guidet, vejledt og tildelt løsninger fra kvinder, føles lidt ligesom at blive kåret som årets hækler i Mejrup handicap-hækle-laug.

Et privilegie ja, men et privilegie man går stille med dørene med

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-08 00:54

fedt link.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-08 00:58

Så fortæl mig lige hvad du ser i linket Bent. For ærlig talt, så tror jeg I tager pis på mig, og ikke kan se en skid..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-08 01:04

Start = en lækker pariserr.. og en dellet NY'er

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-08 01:06

Okay, den er god nok så..

Det lader til man skal kende webstedet, hvor filen er hentet - for at kan linke direkte til en pps. fil. Har jeg ret i det, tror du?!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-08 01:13

Ja når det er så specielt som en .pps du vil vise så skal hele molevitten med.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-08 01:16

Citat
Men her i huset fornemmer jeg
Det går over, når han lurer fidusen....tålmodig.

Joo det er ganske vist, at man kan se din pps. den der numseparade, lidt lækkert anrettet glemmer man da ikke lige.

Og nu er det f...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-08 01:20

det samme gør sig gældende med Klumme som jeg fandt her http://www.happydays.dk/happy-hilsen/images/sjov_33.jpg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-08 01:23

Nice Doggy

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-08 12:59

Den var godt nok god, den der Creamy!

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-08 12:11

Tak for svaret Klumme. Den eneste du narrede var dig selv..