/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
postmand per, igen!!!
Fra : dordi
Vist : 552 gange
15 point
Dato : 09-01-08 22:02

Må tage tråden op igen...
Nogen der har en ide om hvor jeg kan skaffe postmand per i karaoke form? Har googlet, uden held, også limewire, uden held...

Er du mit held?????

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 25 point
Dato : 09-01-08 22:12

Der findes denne midi-version:

http://www.hamienet.com/midi13103_Postman-Pat.html

Eller skal det være den originale musik?

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 09-01-08 22:19

Nej den er super duper perfekt... Men men men der står download, men den går bare ind i windows media player og afspiller den når jeg trykker. Hvad gør jeg for at gemme den på min com??+

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 09-01-08 22:22

Du højreklikker på "Postman Pat MP3" og vælger "gem destination som..."

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 09-01-08 22:27

Tak for svaret hotmaildude. DU ER SIMPELTHEN EN SKAT. HAVDE JEG EN MILLION POINT MERE SÅ FIK DU DEM