/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
TV signal fra Bærbar
Fra : tvl
Vist : 254 gange
50 point
Dato : 15-02-03 22:20

Jeg har en ny indkøbt HP Omnibook XE4500. Den er forsynet med en S-VHS port, men hvordan får jeg signal fra denne til mit fjernsyn. Mit fjernsyn har også S-VHS indgang.
Kræves der specielt software?

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 15-02-03 22:26

Det software skulle gerne ligge med i dine grafik drivere. du skal bare købe et s-vhs kabel

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-02-03 22:35

Der sidder normalt en genvejstast på bårbare computere som er født med tv-out
Der skal typisk trykkes på tasten "fn" + en af tasterne F-tasterne

Kommentar
Fra : Bradly

Dato : 01-04-03 20:06

Du skal nok ind i egenskaber også ind i avanceret og der er der en menu der nok hedder noget med skærme og der kan du så vælge svhs og kablet skal nok sidde i et tændt fjernsyn nåpr du tænder

Kommentar
Fra : egense

Dato : 26-08-03 19:42

Jeg har en bærbar, som ikke har tv-out. Er der mulighed for at den kan sluttes til tv-et alligevel, og hvilken hardware skal jeg da have fat i?

Kommentar
Fra : caleb

Dato : 15-12-03 21:50

rettelse det er ikke SVHS men S-video. Folk bytter hele tiden om på det og 95% af gangene er det s-video man mener. Og nej der kræves ikke specielt software til det. Især ikke hvis du har windowsXP for så kan du bare tilslutte dit fjernsyn og tænde for lortet (vigtigt at du tilslutter inden du tænder for computeren.) så vil du automatisk have 2 skærme inde i egenskaber for skærm og så går resten nok hen af vejen

Kommentar
Fra : rolf01

Dato : 21-03-04 22:20

og hvis man så får billedet op på Tv'et, men det er i sort-hvid ? (også med composit kabel)

Kommentar
Fra : rolf01

Dato : 27-05-04 20:21

du er ikke nem at hjælpe hvis du ikke skriver tilbage på de spørgsmål der er stillet for at hjælpe dig ...
Get it ?