/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
xp boot cd rom ???
Fra : return
Vist : 534 gange
200 point
Dato : 09-01-08 19:39

hvorkan man købe en xp cd rom den skal kunne boote og det skal være en fuld version da det ikke må være en oem hart hørt man kan få dem billigt nu men hvor

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-08 19:56

Det er desværre kun OEM som er billig - det er jo også den der følger med en comp.

Hvorfor kan du ikke bruge en OEM.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 09-01-08 20:01

Hvis du kun skal bruge den på en com, kan du ligeså godt bruge OEM, men op til dig selvfølgelig.

Du kan finde det du søger her, OEM eller ej.

http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=179

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-08 20:06

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=105113

Ellers skal Du på brugtmarkedet......hvis nogen har været dristige nok til at skrotte deres XP efter køb af Vista.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-08 20:06

http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=696&ProductCategoryID=300

Så er det bare at vælge......

Men det er KUN OEM eller studenterversioner der er "billig"

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 09-01-08 20:23

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 09-01-08 21:53

Jeg kommer aldrig til at forstå, hvordan det kan være at folk der får besvaret deres spørgsmål kun giver 1 stjerne, det her er jo det mest simple spørgsmål, refi kommer med svaret og bliver tildelt 1 stjerne, hader sådan nogle idioter der hverken kan vise deres tak fordi man gad hjælpe dem i form af stjerner eller i det mindste en positiv tilbagemelding.