/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
gratis radio tv ?????????
Fra : valdera
Vist : 3988 gange
500 point
Dato : 09-01-08 17:31

Hej er der nogen der har erfaring med det her gratis " 249,00 Kr." det lyder næsten for godt til at være sandt at man kan modtage tv og radio gratis fra så mange kanaler
Hilsen valdera

http://satellite.gtrade.org/?ovmtc=content&ovadid=4962565531&ysmwa=RhAdovA86gWh03_7-qS1bTkwtn9PiWbkjCHyry6is2wdJOu4JuJ2AB9dFUM8q4Th

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-01-08 17:45

Lyder som bondefangeri...
Hop ikke på den, og endelig ikke med Credit kort, Svend

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 09-01-08 17:57

Hej!

Du kan godt få en masse gratis tv via internettet, men dem der er betalingskanaler, er og forbliver betalingskanaler (TV3, MTV m.m.). Dem vil du ikke kunne få gratis, da ikke lovligt.

Men hvorfor betale for at få nogle links til nogle programmer du kan bruge til at se tv med, når jeg giver dem væk GRATIS
http://www.dbuus.dk/web-tv.htm

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 17:58

Det tilbud lyder for godt til at være sandt... jeg faldt også lige over dette

Citat
Vi påtager sig ikke ansvar for kanalernes indhold, udsendelses format og kvalitet, samt eventuelle tekniske og finansielle krav.

Finansielle krav???

Hvis det er så godt og udbredt, burde vi så ikke have hørt mere til det??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 17:58

Citat
Du kender det fra kabel-TV!

Ja - det er alle de kanaler man ikke gider at se og som i forvejen er gratis

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-08 18:34

Send dem straks pengene.........................og grin af din egen dumhed.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-01-08 18:58

Det er jo skægt at der spørges om erfaringer i lyset af:
det lyder næsten for godt til at være sandt

Så hvorfor så være sende hånlige svar..?

Men hva, tiden viser jo hvem af os der er dummme, fremtiden går helt sikkert i retning af "TV on demand", via internet teknologi.

Udviklingen går af sig selv og fremtiden bliver sikkert at vi alle blot har en netadgang og ser det tv vi ønsker.

249,00 svare til 5 gange LYN-lotte med Joker som mange Dansker (tumper eller ej her er fritvalg) bruger penge på hver uge... Oftest uden at vinde...

For 249 får du nogle erfaringer, om de er gode eller dårlige må fremtiden vise...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-08 20:27

Fupp und schwindel....

Der står ikke nogen steder hvem der står bag, heller ikke nogen kontaktformular.

Desuden er domænet gtrade.org ledigt
http://www.verano.dk/vis_artikel.php?grp_id=3&id=11108&n=Ved+nogen+om+det+her+tv+p%E5+nettet+er+et+seri%F8st+foretagende%3F

Og for ikke helt at glemme at TV2 står på listen, og så SKAL der betales dansk tv-licens.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 09-01-08 21:07

Jamen når TV2 indgår samt TV3, så er det jo logisk nok, at de fraskriver sig finasielle krav...

P S: Det står aller aller nederst på siden.

Bondefangeri, og du kan heller ikke få pengene retur, hvis du skulle fortryde købet

Godkendelse af svar
Fra : valdera

Dato : 01-03-08 09:22

Tak for svaret Nordsted1.

Hilsen Valdera