/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
internet explorer 7
Fra : top10
Vist : 389 gange
119 point
Dato : 09-01-08 17:19

Efter alle de gode råd fra jer, har jeg downloadet en del sikkerhedsprogrammer, HijackThis, som fandt en del , som jeg nu har fjernet. Min computer er blevet utrolig langsom. Jeg har CCleaner også; god til at fjerne cookies og tempfiler. Jeg har Easy Cleaner fra Toni Arts, som fjerner unødvendige filer. Så har jeg Norton 360, som åbenbart ikke er så populær, men den har da fundet en del skadelige ting. Spyware Doctor har jeg også. AVG anti-spyware. Jeg spekulerer på, om jeg har for mange programmer kørende i baggrunden. Det kan være årsagen. Hvad skal jeg så fjerne for at få en friskere computer, for dette er lige til at falde i søvn over, når man sidder og venter og venter, uden noget sker!
På forhånd tak for nogen gode tips!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-08 17:23

Har du også lavet en oprydning, en genstart og så en defragmentering.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 129 point
Dato : 09-01-08 17:23

- hvis du, som jeg, er glad for 360, så fjern alt andet undtagen Ccleaner...
Det gav "luft" på min maskine og jeg har aldrig haft problemer.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-08 22:21

Det er ikke min computer, men Hijackthis skal man ikke bare "lade fjerne" ting og sager uden at have et indgående kendskab til hvad den finder, en meget lang liste kan bestå af lutter ting som netop ikke skal fjernes.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-08 22:24

Desuden er AVG Antispyware, især i købeversionen, langt bedre til at finde spyware end det til evig tid elendige Norton.

Godkendelse af svar
Fra : top10

Dato : 10-01-08 20:22

Tak for svaret Stouenberg. Da vi åbenbart sværger til norton, som har lavet virus programmer, siden PCérne blev opfundet! Jeg har fulgt dit råd, og der er sket noget positivt. Smag og behag er og bliver forskellig.

Hej Hej