/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke updater Windows xp
Fra : ocorner
Vist : 2086 gange
200 point
Dato : 09-01-08 16:09

Får følgen fejl
Citat
Installationsfejl

Fejlkode: 0x80246008
Forsøg at installere opdateringen igen, eller anmod om hjælp fra en af følgende ressourcer.

Muligheder for selvhjælp:

Ofte stillede spørgsmål
Find løsninger
Windows Update-nyhedsgruppe

Muligheder for assisteret support:

Microsoft online-assisteret support (gratis for problemer vedrørende overførsel af opdateringer)

Har søgt på Microsofts men fand ingen ting

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 09-01-08 16:11

Glemte lige at skrive, den stopper når jeg skal hente, ligesom om den venter på download.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 16:15

Det er en service du har slået fra....

Citat
1.   Click Start, click Run, type services.msc, and then click OK.
2.   Double-click Background Intelligent Transfer Service.
3.   In the Startup type box, click Manual, and then click Apply.
4.   Click the Log On tab, and then verify that the service is enabled in every hardware profile that is listed. If the service is disabled in one or more hardware profiles, click the hardware profile, click Enable, and then click Apply.
5.   Click the General tab, and then click Start.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 16:20

Background Intelligent Transfer Service

Hedder

Tjenesten Back osv.... (hvis det på dansk du har den)

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 09-01-08 17:58

Ups ikke godt den skriver

Citat
Tjensten Background Intelligent Transfer Service på Lokal computer kunne ikke starte.
Fejl 126: Det angivne modul blev ikke fundet.

Det er hvis fejlen, har køre CCleaner for en stykke tid siden tror den har slette lidt for meget i reg.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 09-01-08 21:46

1.   Click Start, click Run, type Regsvr32 %windir%\system32\qmgr.dll, and then click OK.
2.   Click Start, click Run, type regsvr32 %windir%\system32\qmgrprxy.dll, and then click OK.
3.   Click Start, click Run, type services.msc, and then click OK.
4.   Double-click Background Intelligent Transfer Service.
5.   In the General tab, click Start.

Ja - du har nok fået slettet for meget.....

Prøv lige ovenstående

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 21:49

Og hvis update så kører....

Gå tilbage til den første forklaring og sæt den igen på "automatic"

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 10-01-08 15:53

nej d.s.v der mangler noget i registredatabasen, hm

et eller andet med svchost.exe -k netsvcs tror jeg.

det går lidt langsom med svar da besked fra kandu.dk hmmm ikke lige køre så godt

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 10-01-08 16:57

Fandt denne side

http://www.botmanfamily.net/~aurelien/articles/bits-reinstall.shtml

Men refi du får point, for det var dig der gav mig sporet

Håber du også kan bruge siden hvis i får samme problemer ;)

Godkendelse af svar
Fra : ocorner

Dato : 10-01-08 16:59

Tak for svaret refi.

Du nåde halvejs til at hjælpe mig så point til dig og håber du kan bruge min link i din arkiv