/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
!!Til Refi og alle os andre!!!
Fra : Sunowich
Vist : 931 gange
400 point
Dato : 09-01-08 10:44

Ja her er så en kilometer tråd som man måske ikke gider at læse hele vejen Jeg har lagt et indlæg i bunden som jeg egentlig syntes vi alle sku tage til efterretning Også mig selv sagde han og lagde spejlet fra sig grunden til at jeg lægger hele tråden er at jeg ikke ka få mit indlæg herover ordentligt og at i vil jo anywhere gerne vil vide hvad jeg hentyder til såe her er den Og så vil jeg sige Hav Syns i selv set fra en helst positiv vinkel Ordet er frit
Mvh Fisken Sunowich Hav en dag

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=108382

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 10:45

Hav =hvad

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 09-01-08 10:48

Jeg kan kun være enig. Se mit indlæg over dette.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-08 11:02

Hvor "simpelt / let" er det at udrydde myg?
= Mission impossible - ditto er den røde tråd i dette indlæg
Ikke fordi jeg er uenig... men det er/vil være umuligt at gennemføre
Fortsat god dag til alle herfra

NB:
Samme svar afgivet på den omtalte "streng".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 11:07

Hvis jeg en sjælden gang oplever at en af mine tråde løber af sporet, udelukker jeg personen/personerne i min tråd. Ikke BL for bestandig, men bare lige tråden, selvfølgelig ikke smallsnak, der må man jo forvente det. dvs. bliver den ond, så er det yt

At oprette en hyldest tråd, syntes jeg lyder hyggelig, meeen jeg tror ikke rigtigt på at der er ret mange der vil skrive i en sådan tråd, hip hurra for Janteloven

Prøv engang at se på de tillykke tråde der er oprettet i tidernes morgen, ikke ret mange skriver i dem, og så svært ka' det altså heller ikke være, lige at smide et par venlige ord. Nolge er måske ligeglade med at blive "hyldet" men jeg tror de fleste mennesker godt kan li' at få et tillykke i ny og næ

He he og her kan jeg godt fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 11:08

Optimister siger.............. MAN SKA ALDRIG SIGE ALDRIG.............................

Hav sel en del af den

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 11:12

Du får sku lige et tillykke fra mig så og hvor var det dit ben saf fast

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 11:18

ha ha det, var lige dagens motion.. 72 muskler i bevægelse på EN gang.. mit ben sidder fast i tillykke tråden

Jeg syntes det er sjovt du kalder denne en fisk for det har jeg nu også altid syntes at den lignede

skal lige motionerer lidt mere

og så er det benet igen- og sofaen -

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-01-08 12:05

A propo, hyldestindlæg/breve: Jeg fik et forleden,Det lød: Mange tak fordi du så sjældent viser dig i byen!
Underskrevet, Foreningen til byens forskønnelse.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-01-08 13:20
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 13:29

Trold

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 14:30

Kunne diu ikke lige komme med en forklaring på HVORFOR overskrifter "specielt" retter sig til mig....

Bare lige sådan imnden jeg får sagt noget forkert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 14:51

Jamen Refi, det er da fordi du er noget specielt

Så nu venter vi på nogle specielle kloge ord fra dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 14:54

Selvfølgelig er jeg speciel - det er alle mennesker - der findes ikke 2 ens (medmindre de er tvillinger)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 15:01

Refi... enig,... bortset fra det skal det da være enæggede tvillinger for at de kan være ens

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 15:09

Jaaaa - godt man ikke har sådan en "klon" gående - selvom det i visse tilfælde sikkert kunne have sine fordele

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 15:13

Jeg har tveæggede tvillinger i familien, og jeg kan love dig for at de godt kan bliver sårede, hvis der bliver taget fejl af dem, de er godt nok vant til at der bliver taget fejl, men altså xx det er altså ikke mig, der hedder xxx, når om igen, hvor er din bror osv.

Men de ligner godt nok også hinanden meget af udseende selv om de er tveæggede. Forældrene har gjort en del, for at de skal være to og ikke "bare" tvillingerne, men så er der jo omgivelserne, der også liiige skal opdrages.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 15:13

Ups Refi, det er ikke smallsnak, så jeg smutter ud igen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 15:32

Smallsnak i bare bare Jeg var engang på koloni, med en masse socialt visiterede børn. Der var 2 helt ens udseende Twins som vi havde svært ved at se forskel på os voksne. Da jeg kom forbi dem og de sad og skændes på en bænk, sagde den ene til den anden, ved du hvad du er hva? nej sagde den anden, du er bare så grim Hi hi og det er godt nok blevet til en vits men dette var hvad jeg hørte

Mvh Sune som kommenterer på det egentlige spørgsmål senereo Fisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 15:35

Jae en refi må sku være nok den leverede du sku selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 15:56

Tror Kandu ville være "bedre" med 2-3 refier

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 15:58

Det ville hæve værdien af "videndatabasen" med MINDST 50 %

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-08 17:42

ja og 80% med intetsigende kommentarer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 17:50

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 17:51

Husk på så ville der være mere "bid" i spørgsmålene

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-01-08 17:53

- jeg tror Bent mener "månekalender" og så'n...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-01-08 18:01

Man kan vel godt sige "refi og os andre", uden at der behøver at ligge noget odiøst i det?

Man siger jo også: "Tiger og de andre" i golf; "Schumacher og de andre" i Formel1, etc.
Den der fører og forfølgerne...Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 18:06

Så skulle det jo hedde "Palle" og de andre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 18:55

Bare det så ikke er Palle alene i verden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-01-08 20:04

- eller "Frode og de andre rødder"...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 21:40

Refi nu har jeg jo et helt nyt eksempel fra dig ang en der spørger om problemer med sin bil der har en knæklyd. Din kommentar som jo er den første (virker sådan lidt poeintjagtagtigt)og så en efterfølgende bemærkning(sådan lidt brok brok agtigt)om at han jo freksempel ka starte med hvad det er for en model. Jeg og flere andre(kan jeg jo se ) er ikke i tvivl om hvad det sådan ca er for det drejer sig jo om fejlfinding når det handler om mekanik og så kan model og sån faktisk vente lidt da opbygning på de fleste nyere biler(altså sådan ca en 40årtilbage og til nu )er nogenlunde ens og det er garanteret knokleleddet som sådan et kardanled også hedder Såe sku du være i tvivl om hvad jeg mener er det slå koldt vand i blodet hvis din bemærkning ikke er mere værd i det eksempel jeg her omtaler Bare et råd som du måske ikke gider hører på men det har jo i høj grad noget med humørspredning at gører Som man råber i skoven får man svar Var det forklaring nok ellers må du jo sige til.
Fortsat rigtig god aften med no hard feelings fra mig FISKEN SUNOWICH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 22:07

Citat
virker sådan lidt poeintjagtagtigt

PÅ dig måske...

Men var spørgerne bare en smule op på mærkerne (og dig også med den tankegang) er det jo YDERST VIGTIGT at vide om vi taler forhjulstrukken eller baghjulstrukken...

Det er desværre evigt tilbagevendende at der stilles spørgsmål der IKKE kan besvares uden yderligere oplysninger...

Hvis nu jeg spørger dig om hvordan jeg får 7 gear på min cykel - du kommer med en større forklaring - i den 20 kommentar fortæller jeg dig så at det drejer sig om en væltepeter - hvad så ?????

ALT det pointværk - glem det dog - hvor får du de ideer fra ?????

Hvis du var en lille smule vågen ville du opdage at jeg slet ikke deltager i chancen om månedens såkaldte gevinst...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 22:10

Og NEJ - det var INGEN forklaring.....

Hvem og hvad JEG svarer er HELT min egen afgørelse....

Mig bekendt er dette et ÅBENT forum

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 23:17

Ja men du er ihvertilfælde meget skråsikker på dig selv og din måde at sprede din råhygge på såe ja det hjælper sku nok ikke at prøve at lærer et gammelt røvhul at skide Men det mindste du ku gører var at tale ordentligt til folk når du nu har så travlt med at angribe dem med dine Citat Bent juul 80%intetsigende bemærkninger
Man ka jo håbe at der er håb for dig men også tvivle kraftigt Og at du ikke får spredt for meget uhygge og husk nu at trådens start altså den jeg henviser til øverst i dette spørgsmål omhandler om kandu er ved at blive ødelagt Hvortil jeg ka svarer ja hvis dine uheldbredelige typerikke bliver stoppet.

Farvel fra Sunowich

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 400 point
Dato : 10-01-08 01:20

Citat
Tror Kandu ville være "bedre" med 2-3 refier

Det er der måske også....mindst........de hedder sikkert bare noget andet....du ved ....det her med de "max 2-300....resten er de samme"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-08 01:29

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-08 08:32

Citat
Det er der måske også....mindst..

Der er forhåbentlig INGEN andre der optræder i mit navn

Og hvor kom bentjuul citater ind i billedet

Du har sgu en besynderlig tankegang Sune.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 08:33

En væltepeter med 7 gear?? jae hvoffor ikke, bare kom med den, så finder vi sku nok ud af det.

Jes en ny positiv dag forude
Ov, man ku ta navneforandring eller nej ikke flere snydeprofiler ellers ku jeg hedde Wanda

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 08:36

Jae din tankegang er jo god og positiv og humørspredende ka man jo se eller er alle de syre fjæser du bruger bare fejltryk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 08:37

Syrefjæs hi hi mente nu sure meee den er måske god nok

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-08 08:43

Citat
bare kom med den, så finder vi sku nok ud af det.

Du får da ikke at vide det er en væltepeter FØR du er kommet med et par hundrede indlæg

Og sure ansigter har du vist ingen stedfer set mig lave - tværtimod

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-08 08:43

Citat
Jae din tankegang er jo god og positiv og humørspredende

Endelig noget du har ret i

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 08:49

Ka du også lære at vuf Refi vi prøver lie vuf vuf og så ind i din yndlings fesenfarvede kasse altså ikke hundehus men Citatkassen som du jo ynder at bruge ved enhver lejlighed

Fortsat positiv dag fra fisken Wanda når nej Sune

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 09:28

Suno... for et par dage siden, skrev jeg en kommentar i dit lukkede spørgsmål vedr. wow, og kom lige i tanke om, at du jo ikke får indlæge til dine lukkede spørgsmål, .. mere hvis du ville se det??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 10:44

Nordsted ka jeg altså ikke se herfra ?? hmmmm ka du evt sende det til min post ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-08 12:03

Kære hr. svømmende fisk... hva den af, ka du ikke hitte rundt i dit hav (tråde)

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114475

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 12:12

Næh åbenbart ikke Kære" vovse "men så er det jo godt du ka agerer min "sekretær" Hi hi

WANDA Fisken

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-08 15:24

Vantefisk, syntes du om det du læste i wow tråden??

hilsen sovende hund

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 16:24

Har glemt alt om den tråd og vi blir vist aldrig enige der.
Så kære Hotdog with the sleaping eys. Lets forget it and they have removed the commercial from the place with aggressions

Vi snakkes fra Wante Fisken Sunowich øhh hvor er lie vanten på en fisk ????

Ka du forresten sige vuf

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 00:07

He sjovt du lige spørge om vanten på en fisk, jeg har lige siddet og skrevet i en tråd, hvor der et nick - laksepote - med... og kom liiige til at tænke på, hvor sidder poten på laks??

Jow det ka jeg godt sige - vil du høre?-

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 17:54

uhhhm sæføli

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-08 11:35
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-01-08 15:51

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 19:28

Sov godt manse mon du nu får en mail du ikke ka undværer om dette

havde nær glemt at lukke dette spørgsmål hmmm la mig nu se hvem der har sagt noget fornuftigt La mig nu se Der jo selvfølgeli Bent Juul Og så Nordsted og............. øhhhhhhhhh

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 19:29

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 19:32

Fed vuffe side Nordsted den er gemt

Fortsat god aften fra WandaFisken Sunowich