/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Gravid..
Fra : Laika_pigen
Vist : 497 gange
45 point
Dato : 09-01-08 00:32

Min far siger idag vi er der ude at Laika ser Gravid ud.

Hmmm

Det er 100% sikkert hun ikke blev humpet i hendes løbetidsperiode.

Men 5-6 uger efter var der en han som sprang på hende.
Hun var i Løbetid i Starten af Oktober og sluttede så sidst i Oktober.
Og hun blev så hoppet på i Starten af December her.

Hun var hverken hævet eller blødte mere da det skete. Og det "hang" heller ikke sammen, så kan hun overhovedet være blevet gravid der???
Og i så fald kan vi selv "teste" hende med en graviditetstest som til mennesker????

Håber en venlig Kanduser kan hjælpe mig.

Venlig Hilsen Laika_Pigen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 55 point
Dato : 09-01-08 01:22

Mon ikke der var en smutter i oktober ? Det kan også være sket i december, men at det skulle kunne ses allerede nu, at hun er drægtig, det tvivler jeg på (læg mærke til at jeg skrev drægtig, det er dig som kan blive gravid, dyrene er drægtige når de venter unger) dyr og mennesker får de samme hormoner i urinen, så hvorfor skulle de ikke kunne testes ? Men jeg ved det ikke det er vel for tidlig at ønske tillykke med familie forøgelsen ? Måske er det slet ikke ønske hvalpe ? Så kan dyrlægen sagtens gøre noget ved det, hvis det er en parring i december

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 08:10

Blev humpet på hi hi det må da vist være et jydeudtryk Meen du ka jo ikke med 100% sikkerhed se hvornår hun er moden eller ej Men man ka vist få en tester ligesom til kvinder hos dr dyr og ja sagde ikk dr dem
Hav en fantastisk dag det ser ud til i dag

Mvh Sune syns den ligner en fisk

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-01-08 08:11

80 % af alle tæver bliver falsk gravide i deres leve alder. Det kan let være falsk graviditet.

http://www.netdyredoktor.dk/sw6776.asp

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 08:12
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 08:18
Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 09-01-08 12:33

Det kan så også være en gang underlivsbetændelse, men prøv at tjekke om hun har feber.

Hilsen Karen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-01-08 12:37

Når hun var i løbetid i oktober - med blødning og hele baduljen - så er hun ikke blevet med hvalpe i december! Men en indbildt drægtighed er meget almindeligt hos hunde, så kan de blive tykke og få mælk i patterne og på alle måder opføre sig som om de er drægtige.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 10-01-08 16:52

Tak for svaret o.v.n..

Vi har snakket med dyrelægen nu og vi vil ikke ha det fjernet på hende. Vi har fundet en løsning hvis det er 100% hun er drægtig.

Vi ser tiden an og det var ikke ønsket at få hvalpe, men er de der så skal de være velkomne.

Grunden til vi ikke har lyst til det skal fjernes er at hun kun er drægtig i 63 til 72 dage. Og nu er hun så over halvejs (hvis det nu er) Så vil det være lidt lige som med kvinder efter uge 12.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-01-08 04:29

Tak fordi du kunne bruge mit indlæg, lad os høre hvis der kommer en flok små vovser