/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia N95
Fra : alimak
Vist : 1584 gange
100 point
Dato : 08-01-08 19:14

Jeg har en ca. et halvt år gammel nokia N95. Den har nu plutselig begyndt at tømme batteriet på en time selv om jeg ikke bruger telefonen.(Kun på stand by)
Jeg har slukket alle åbne programmer.Jeg har prøvet med et nyt batteri.Ingen ting hjælper.Batteriet bliver varmt på standby. De blev det ikke før.Er der nogen der kender til det problem? Kan det være en software opdatering der skal til......
alimak

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-01-08 19:38

Hvis din telefon kun er ½ år gammel skal du da klage til forhandleren http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/reklamationsret/

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 08-01-08 19:49

Nokia har haft problemer med batterier der blev for varme - du kan tjekke om dit batteri er af den slags, på deres hjemmeside.
http://batteryreplacement.nokia.com/batteryreplacement/en/
Om N95 er blndt dem der bruger den slags batterier, kan jeg ikke umiddelbart se - men som HelleBirgitte skriver, så er det da bare retur til forhandleren omgående.

Sletter krydset - hopper af her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-08 19:52

Skynd dig at reklamere....

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-08 22:20

Det lyder umieddelbart som en fejl i telefonen og ikke i batteriet, de batterier der har været problemer med fra Nokia er af en anden type og en del ældre end N95, så aflever den til service hos forhandleren

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 08-01-08 22:53

Tak for svaret Kortoververden.Jeg vil også tro at det er en fejl med telefonen.Nu må jeg lede efter kvitteringen.Jeg plejer og smide dem væk.så det ender vel med at jeg må betale selv.
alimak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-01-08 08:21

Nu skriver du ikke hvor den er købt, men hvis den er købt i en Sonofon forretninge behøver du ikke kvitteringen, så er den registreret i systemet med købsdato