/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Samling af ledninger
Fra : jbg
Vist : 1081 gange
100 point
Dato : 08-01-08 18:42

Har ikke kunne finde svaret på dette???

Skulle fjerne opvaskeren og så røg strømme til ovnen også - ledningen ført videre bag opvaskeren!

Nu har jeg 2 gange 5 ledninger der skal samles, men ved ikke hvilken (og skal bruge ovnen til aftensmaden). Har den mere kendte 2 sort, 1 brun, 1 blå og 1 gul/grøn på den ene side, imens den anden består af 3 hvide, 1 sort og 1 rød. Hvad passer med hvad????

Håber på et hurtigt svar og laver maden klar til at komme i ovnen

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 08-01-08 18:49

Jeg tror du skal pakke maden. Og stille den i køleskabet. Og så tage (familien) med i byen og spise i aften, og så ellers ringe til en elektrikker i morgen.

Det ender du vist hurtigt med at få brug for alligevel.

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 08-01-08 18:50

hmm, er alene hjemme og den er snart klar til at komme i ovnen, så det er ikke rigtigt en mulighed

Accepteret svar
Fra : Falcham

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-08 18:51

Blå - Sort
Gul/Grøn - Rød
Brun-Hvid
Sort-Hvid

Denne kombination er næsten 100 % sikker

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 08-01-08 18:52

Kablet med bl.a gul/grøn er sikkert et nyere kabel end det andet

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 08-01-08 18:54

Husk at slukke for strømmen inden du piller !!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-08 19:02

Mit klare gæt ville være det samme som "Falcham "

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 08-01-08 19:06

Tak for svaret Falcham.

Det virkede og maden er på vej i ovnen - du reddede min aften

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 08-01-08 19:17

Jamen så velbekommen