/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skærmbilledet på computer
Fra : Gucci1704
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 08-01-08 13:27

Hej.
Når jeg eksempelvis går ind og vil tage et spil whist på TV2, kommer der et skærmbillede frem, der kun er halv så stor som computerens. Hvordan kan jeg maximere dette billede ?
Det er lidt irriterende, at kunne se alt muligt anden, rundt på skærmen med reklamer mm ude i siderne, når man er inde i "rummet" hvor spillene foregår.
Det hjælper ikke at gå op i "maximer billedet" øverst på skærmen.
Der må da være en måde at kunne fylde billedet ud på. Har set andre spille, hvor problemet ikke er der. Hvad gør jeg ?
Jeg er ikke computer-ekspert, så du ska nok forklare det, som var det til en nørd.

Venlig hilsen
Gucci

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 08-01-08 13:41

Det lyder som om det er normalt og fastlåst af dem, der har lavet spillet.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 08-01-08 13:46

Nej,- mange andre har slet ikke det problem med skærmbilledet. Tror løsningen er en indstilling et eller andet sted i computeren...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-08 14:36

Citat
Det er lidt irriterende, at kunne se alt muligt anden, rundt på skærmen med reklamer mm ude i siderne, når man er inde i "rummet" hvor spillene foregår.

såvidt jeg kan se er det fastlåst - men baggrunden tv2 ligger bagved - den kan du minimere så du ikke ser alt det flimmer ved siden af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-08 14:53

Citat
Nej,- mange andre har slet ikke det problem med skærmbilledet.

HVEM ??????

Det kanm ikke ændres (bortset fra at du kan køre med så lav skærmopløsning at du ikke kan se andet)

Kommentar
Fra : MrGibbs18

Dato : 08-01-08 14:55

Hey.

Er ikke helt sikker, men jeg mener at hvis man bliver VIP er dette muligt..
Som sagt er ikke 100 % sikker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-08 15:19

Lyder plausibelt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-01-08 15:24

- prøv med F11, det hjælper da lidt...

Annuller spørgsmålet
Fra : Gucci1704

Dato : 03-02-08 10:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål