/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lene Petersen hvor er du
Fra : birgittemagnus
Vist : 1701 gange
455 point
Dato : 08-01-08 09:30

Vi leder efter Lene Petersen. Lene er idag omkring 47-48 år og født i 1960 eller 1961.

I årene 1976-1978 gik vi sammen på Villabyernes Eksamenskursus. Du ville gerne være sygeplejeske og læst Latin om morgenen før vi andre stod op.

Du boede dengang i Herlev på Kobbervej.

Din gamle klasse vil gerne holde en gensynsfest til sommer.

Vi håber meget at høre fra dig hvis du ser dette.

Mange hilsner

Birgitte Magnuse, Ditte, Poul-Erik, Pia,Kristian, Kamilla og mange flere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-08 09:35
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-01-08 10:37

Jeg har engang fundet en på de gule sider.dk Det var godtnokk en med et mere usædvanligt efternavn. der er jo også krak.
Når du kender hendes daværende hjemmeadresse, så kan folkeregisteret hurtigt hjælpe dig, det koster 50 kr.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-01-08 10:38

Jeg har engang fundet en på de gule sider.dk Det var godtnokk en med et mere usædvanligt efternavn. der er jo også krak.
Når du kender hendes daværende hjemmeadresse, så kan folkeregisteret hurtigt hjælpe dig, det koster 50 kr.

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 08-01-08 12:24

Lene kan evt. også være fra 1959.

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 08-01-08 12:25

Kære Kandusere kan I hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 14:13

http://www.kandu.dk/Spg113434.aspx

Hvad med dette spørgsmål. Du kan lukke nu.

Bo også, skal vi finde hele klassen til dig.?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 14:19

Hvor aktiv er du egentlig?
Dine efterlysninger bærer præg af vrælen
og hjælpeløshed.

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 08-01-08 15:29

Nej, I skal ikke. Men jeg har da fundet en som jeg har søgt efter og jeg tror
næsten også jeg har fundet Lars, men skal først i kontakt med ham.

Hvordan kan det være I er så sure?

Tak for jeres store hjælp.

Men vi mangler at finde ca. 6 endnu.

P.S. Det har været en fornøjelse med jeres råd og vejledning

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 08-01-08 15:31

Jeg har fundet Bo Sørensen. Men jeg måtte op i tingbogen.

Så spørgsmålet skulle være lukket.

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 08-01-08 15:43

Jeg har været på folkeregistret. De kunne ikke hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 08-01-08 16:14

Du skal ikke tage dif Teil, han luker generelt meget galde ud.
Han må være en person, der har det skidt, og så er det jo dejligt anonymt at lukke pis ud i et forum som dette.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 16:37

tak i lige måde svømmemester

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 09-01-08 10:07

Jeg synes nu alligevel I er søde begge to.

Måske trænger man til, at blive vågnet op engang imellem.

Hav en god dag.

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 09-01-08 10:10

Intet er helt så galt, at det ikke er godt for noget.

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 10-01-08 14:26

Jeg mener, at kunne huske, at Lene var født i skyttens tegn.

Født 1960 ca.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 05-02-08 10:32

Så er hun nok og finde på det kommende OL hold, hvis hun er født i skyttens tegn.

- Eller måske er hun jager

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-02-08 10:36

Da I gik på kursus sammen i 70 erne, boede hun da hjemme hos sine forældre på Kobbervej?
Hvis ja, kunne du jo prøve at opsøge dem.

her er et link, med Petersen/Kobbervej

http://firma.eniro.dk/query?what=wp&lang=&ax=google&search_word=+Petersen&geo_area=kobbervej+herlev

held og lykke

Kommentar
Fra : Husmanden

Dato : 05-02-08 14:26

Det kunne være sygeplejerske Lene Corydon-Petersen telf. 74459041 (Nordborg). Spørg selv.

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 11-02-08 12:33

Kære Kandusere

Endnu engang tak for jeres hjælp.

Nu har jeg fundet Lene Petersen i Kgs. Lyngby.

Hav det godt vi mødes nok en anden gang.

Kærlig hilsen

Birgitte Magnus

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 455 point
Dato : 11-02-08 12:58

tillykke med det

husk lige at lukke spørgsmålet/acceptere et af svarene her på siden

Godkendelse af svar
Fra : birgittemagnus

Dato : 12-02-08 12:13

I har været en stor hjælp søde kandusere.

Gennem jeres råd og vejledning kom jeg i kontakt med Lenes gamle klassekammeret fra barneårene som kunne fortælle i hvilket område hun boede sidst.

Så kunne folkeregisteret bedre finde Lene.

Rigtig god hjælp.

Hilsen

Birgittemagnus

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-02-08 12:16

selv tak