/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Media player11/Nero Showtime 3
Fra : hbv144
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 08-01-08 08:59

Jeg har installeret Nero 7 hvor Showtime 3 er i.
Der er forskel i lydvolumen når jeg afpiller musik i henholdsvis Micrisoft media player 11 og Nero Showtime 3.
Jeg har prøvet at kigge på indstillinger i begge programmer og i lydenheder i kontrolpanel uden at finde løsninger.
Er der et godt svar?

Hans Erik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-08 09:17

Ja....

INGEN programmer arbejder ens.....

Så det er blot at skrue op eller ned alt efter hvilket program du bruger....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 09:27

Det er selvfølgelig grundindstillingen i programmets udgangsvolume der bestemmer det Hvis du har lagt mærke til det er der også forskel på TV Og radios udgangsvolumeindstilling Når programfladen på dr1 slutter sprimger den over på radio og så er det så højt at man vågner Men lige hvoffor det er sådan som du spørger om der må jeg være dig svar skyldig
Mvh og hav en god dag Suno

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 09:29

Du må jo bare få en player som ka tage alle de filtyper du spiller så er du fri for at skulle ændre indstillinger
Mvh Sune

Kommentar
Fra : hbv144

Dato : 10-01-08 13:01

Hej igen!
Jeg fandt ud af at der er en volume skyder i Mediaplayer 11 som stod lavt, og at den ikke følger reguleringsknappen på tastaturet, så da den blev kørt op kom der balance i foretagenet.
Hans Erik

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-08 22:52

Så enten annuler spørgsmålet eller accepter svar hvis der var noget du ku bruge

Mvh SUNE

Godkendelse af svar
Fra : hbv144

Dato : 13-01-08 10:50

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 21:12

Takker og bukker

Hav en god aften

Ps Det var jo så ikke nødvendigvis mig der sku ha poeintne men tak da