/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Varmepude
Fra : nettys-sauna
Vist : 1139 gange
50 point
Dato : 07-01-08 23:43

Hey :)
Jeg er på udkig efter en varmepude til ryg/nakke/skuldre. Ikke en af de elektriske, men sådan en, der kan varmes i en micro-ovn.
Jeg har set på denne side: www.varmepuder.dk , så vil høre om andre har erfaring med den?
Eller har anbefalinger til andre varmepuder - Gerne links med ;)

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 07-01-08 23:46

Et par over nakken skulle nok kunne opfylde dine behov, så kig forbi :D

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 23:54

Hvad med en varm fyr du ka ligge io arm med ?? ellers ka man vist få det du søger som en arm syns jeg at have set engang
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 09:07

Halvdum er efterhånden heldum.

Du skal bruge hørfrø i en pude, se eksempler her fra google.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=h%C3%B8rfr%C3%B8+i+varmepude&meta=

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 09:08

Vi har syet en smal aflang pude der passer over nakken,
en tur i mokrobølgeren og den er dejlig lun til ømme muskler.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-01-08 09:42

Min datter har fået brændt sin microovn af. Det var vist heldigt at hun var i lejligheden.
Den side hun havde købt den på var blevet lukket ned, så hun ikke kunne henvende sig om erstatning, og så spørger jeg mig selv om ,
-- HVORFOR?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 10:16

HVORFOR
Fordi der findes klovne der sætter mikrobølgeren på alt for lang tid
og dermed brænder huset af.
Lidt sundt fornuft kan man godt bruge.
Men sådan er det når høns skal bruge tekniske apparater.

Accepteret svar
Fra : Desimule

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-08 19:27

Jeg har selv syet varmepuder med hele hvedekerner som fyld. Jeg har kroniske smerter, som bliver lindret godt, så det kan virkelig anbefales. Jeg har bare syet dem firkantede, men synes bedre om faconen på dem på varmepuder.dk. De er også billige, og da overskuddet tilsyneladende går til et godt formål, ville jeg da købe dem dér. Mine er flere år gamle, og har været opvarmet 100-vis af gange. Du skal nok bare passe på ikke at varme dem for meget - kunne forestille mig at det er dét, der er sket for hende hvis mikroovn brændte. Prøv dig frem, det er ikke så svært, og så skal de bare have samme tid i mikroen hver gang - der sker altså ikke noget ved, at de bliver lidt for varme.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 22:50

har du fået varme i nakken ????

Godkendelse af svar
Fra : nettys-sauna

Dato : 20-01-08 14:14

Tak for svaret Desimule :) Så vil jeg da prøve det..

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 20-01-08 17:44

Det var så lidt. Vil lige tilføje, at jo længere tid du sidder med den på, jo bedre virker det, jeg plejer at bruge dem ca. ½ time ad gangen, og jeg lægger et tykt håndklæde ovenpå for at holde bedre på varmen.