/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
min jomfru kæreste har smerter
Fra : Shaunchi
Vist : 1273 gange
50 point
Dato : 15-02-03 18:16

Hej, jeg har en kæreste på 16 år. Vi har været sammen i et halvt år men ikke været i seng endu... Men vi har ligget og "rørt" lidt ved hinanden. Men hver gang jeg nærmer mig hendes skede ingang, siger hun det gør ondt (bagefter)... Man kan også se det på hende. Jeg har haft en finger oppe i hende, men det er faktisk over det hele pånær klitoris og lige deromkring... Ellers siger hun det gør ondt nedenfor... Også selvom jeg slet ikke kommer det mindste op i hende, så mit spørgsmål er hvad kan det være? Normalt? Hun bliver ved med at sige at min pik er for stor... (nok mest sjov, for vi har jo ikke gjordt det) Men det er den altså ikke. 14-16 cm lang, og 4-5 bred. (jeg er kun 15) Det er sikkert ingenting men jeg vil jo ikk egøre noget ved hende hvis der er noget galt...

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 15-02-03 18:22

Det er fuldt ud normalt. Normalt er dog at Jomfrudommen springer under takten og kan virke voldsomt. Men jeg lover, at det bliver bedre, jo mere man gør det! Hvis den ikke vil springe, så skal lægen faktisk gøre noget...

VH
Mig

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 60 point
Dato : 15-02-03 18:33

Du er sød. Men I er ikke så gamle, så du skal nok prøve på at blive ved med at være sød ved hende. Hvis det gør ondt, så lad være. Du skal hellere koncentrere dig om, hvad der er godt for hende. Hvordan kan hun lide, at du kæler for hende? Undgå helt det, hun i øjeblikket synes gør ondt. Brug tid på at snakke med hende, lytte, lære hinanden bedre at kende. Kys og hold hånd og kæl uden at komme for nær det spændende hul. Så vil hun efterhånden blive klar til mere. Det er hun altså ikke endnu. Hvis du forsøger at presse hende, så vil der bare gå endnu længere tid (om nogensinde) før I kan få det rigtig rart sammen i sengen.

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 15-02-03 18:57

Jeg har aldrig presset hende det mindste... Og efter jeg havde haft en finger deroppe hvor hun sagde det gjorde ondt gjorde jeg ingeting i nærheden af stedet i en måneds tid... Men så prøvede jeg igen, hvor lang tid bliver det ved med at tage efter jomfruhinden er sprunget? Eller har det noget at gøre med hvor meget der bliver "gjordt" dernede så de ting dernede nærmest "vænner" sig til det? Jeg gør som hun gerne vil kæler for hendes klitoris, imens hun altid ligger på ryggen og slapper af, så vi kan kysse og sådan samtigdig. Det lyder da på hendes åndedræt at hun nyder det;) det siger hun også, og hun får også orgasme af det. Men jeg kan da også se at du har ret i det med at jeg ikke skal presse og bare tage det stille og roligt. For for ikke så lang tid siden begyndte hun også at "røre" lidt ved mig... Ikke noget særlitg men det er jo altid fremskridt:) Jeg nyder også lige så tit at se hende have det godt end selv at have det, så tak for hjælpen...
Ville bare lige være sikker så jeg ikke bare kom til at gøre det værre eller sådan noget.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 15-02-03 21:23

OK - jeg går naturligvis ud fra spm. er "seriøs" og vil kort sige "jomfruhinde" er mange ting! Alt andet lige har nogle egentlig ingen... eller meget lidt, men - som med alt andet er der jo enorm forskel, så en anden må simpelthen have læge. Mange kvier sig (ret naturligt) ved at erkende det.
Med din beskrivelse er det svært at bedømme nødvendigheden af det lille indgreb. Man kan bare sige: Er I enige? Og lykkes nogle "reelle forsøg" ikke, tyder det på et (meget lille og simpelt) indgreb er nødvendig, du kan tros alt ikke kæle en jomfruhinde væk!!!

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 15-02-03 23:26

spil hendes fisse til hun skriger efter din pik

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 15-02-03 23:49

jeg mente faktisk det her lidt seriøst...

Og til en orientering er jeg ikke ude efter hendes "fisse" jeg ville bare være sikker på hvad det var...
For hun er begyndt at blive mere intereseret i at komme i seng med mig, og så skulle jeg bare vide om det var noget unaturligt. For så skulle hun da lige vide det før hun gjorde noget dumt som det jo dermed ville være hvis der var noget galt... Det var bare det, og til jeg andre... MANGE tak for de gode svar.

En anden lille ting... Ikke fordi jeg går og kigger men jeg har lagt mærke til at nogle af mine venner (idræt) har en skæv pik... Altså den sidder over til den ene side. Selve pikken er ikke skæv men den sidder nærmest skævt på... Det har de sagt de ret trætte af, så de spurgte lige om jeg ville spørge herinde om der var noget de kunne gøre... (alle spørger mig om alt;)

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 16-02-03 00:15

OK - måske synes du det her er sjov, men hvad morer du dig så er det da...
Den kan være stor - lille - venstreorienteret - højreorinteret, krumme opad/nedad eller tilsiden "i sandhedens time"! Det er de færreste der "bare" har sådan en model der købes! :)

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 21-02-03 16:23

okay...
Et andet spørgsmål er:

Hvorfor får jeg ondt i pikken af at have kondom på? Det føles som om der ikke kommer blod derned, og den helt rød når jeg tager kondomet af, og det gør lidt ondt. Er det normalt? For så håber jeg sku' man kan finde på noget andet prævention der er bedre..
Jeg kan ikke rulle den helt på, er det ikke i orden? For jeg tror ikke jeg kan få en mindre på.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 21-02-03 18:34

Altså er du hverken morsom eller seriøs, bare lidt syg.

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 22-02-03 13:31

Kondomer er noget lort efter min mening...!
Jeg er også 15 og jeg hader dem fordi de klemmer når de er på...! Og nej det er ikke de SMÅ strølser jeg har...!
Min kæreste siger også det gør lidt ondt når vi har sex men hendes Mødom er væk...!
Det er meget normalt at det gør ondt det skal jo ud vides...!

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 22-02-03 13:31

Kondomer er noget lort efter min mening...!
Jeg er også 15 og jeg hader dem fordi de klemmer når de er på...! Og nej det er ikke de SMÅ strølser jeg har...!
Min kæreste siger også det gør lidt ondt når vi har sex men hendes Mødom er væk...!
Det er meget normalt at det gør ondt det skal jo ud vides...!

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 22-02-03 13:31

Kondomer er noget lort efter min mening...!
Jeg er også 15 og jeg hader dem fordi de klemmer når de er på...! Og nej det er ikke de SMÅ strølser jeg har...!
Min kæreste siger også det gør lidt ondt når vi har sex men hendes Mødom er væk...!
Det er meget normalt at det gør ondt det skal jo ud vides...!

Kommentar
Fra : Fiskerh

Dato : 12-05-03 17:23

Jeg har taget 15 piger der var jommere, men sådan er gamet lille mand... Enten er du bøsse, ellers er du bare i meget go grad i kontakt med din feminine side...
Anskaf dig et skohorn og noget vaseline, så er den hjemme.. - Min pik er treogtyve centeimeter lang, og 7 cm bred.. Der fik du den, lillelars!

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 14-05-03 23:18

Fuck du er da TABER agtig at høre på "Fiskerh"
Vil også godt væde med at du skal bruge et værdenskort for at finde den lille mide du render rundt med..:!

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 15-05-03 08:28

Ang Kondomer: prøv nogle der er lidt større (magnum) mange kondomer laves i Østen til peniser der er mindre i omkreds.

Krumerikker kan opereres hvis de er generende læs mere på denne link: http://hjem.get2net.dk/phk/pskrummerik01.htm

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 12-06-03 17:40

det hjælper MEGET at pigen er helt afslappet!!!! i starten var min kæreste også meget nervøs(var jeg da også selv, da jeg heller aldrig havde prøvet det før), og vi kunne bare ikke gå iseng med hinanden, fordi hun sagde at det gjorde ondt!!!! jeg snakkede med min far om det og han sagde at jeg skulle prøve at få hende til at slappe helt af!!! næste gang vi var sammen, havde jeg gjorde det rigtig hyggeligt med lys og musik og såen!!!! vi kælede lidt for hinanden og prøvede virklig at få hende til at føle sig godt tilpas!!!! DET LYKKEDES OGSÅ!!!! uden at det gjorde alt for ondt!!!! siden da er det gået rigtig godt og vi har bare det bedste sexliv!!! jeg er 17 nu og vi har været sammen i snart 1½ år!!

mit råd er at i skal få jeres partner til at føle sig "hjemme" og tilpas, så går det hele meget nemmere!!!
med venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : zuz

Dato : 13-06-03 01:10

Jeg har læst i woman i denne måned og der er en artikkel om en pige der var Vulvodyni, det er en sygdom hvor pigen/kvinden er meget øm omkring skeden. Din kæreste kan jo købe woman og læse artiklen.. ellers er der nogle hjemmesider i kan kigge på.
Håber ikke det er det hun fejler, for det lyder ret smertefuldt.

/zuz

http://www.vulvodyni.dk/

http://www.nva.org/

http://www.vulvarpainfoundation.org/

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 13-06-03 09:22

ja, det ville være surt!!!!

Kommentar
Fra : psychoblader

Dato : 16-06-03 01:47

Hej Shaunchi
Jeg kunne godt tænke mig at vide om hun er meget stram når du prøver at skubbe din finger ind i hende for er hun det er det muligvis fordi hun spænder at det gør ondt. Sørg for at inden du prøver at skubbe din finger op i hende at hun er helt afslappet (som en anden før har sagt) og at hun er tilpas med at du gør det, for hvis ikke er det nok derfor hun strammer. Sørg også for at det er romantisk når i ligger og kæler og ikke "stresset/urart". Det kan også være fordi hun stadig er forholdsvis ung og at hendes skede ikke er vant til fremmed berøring. Min egen kæreste er også stadig jomfru (endnu) og jeg kan da mærke på hende at hun af og til spænder. Hvis hun gør det holder jeg bare op med at prøve og kæler med hendes klitoris og kysser hendes bryster og prøver så igen lidt efter og så hænder det at hun er afslappet. Håber det hjælper :D
MvH (se ovenfor) :)

Kommentar
Fra : Fiskerh

Dato : 17-06-03 19:51

Hahaha... BØSSER!

Kommentar
Fra : slug

Dato : 19-06-03 10:37

hold kæft nogle gayes alle sammen jeg har taget 64 kvinder/unge piger og de skreg.. jeg var da pisse lige glad de kan skrige til de dør de skal fandme bare have mit lem på 53 CM op i dem.. prøv at spille CS imens det hjælper..

Kommentar
Fra : slug

Dato : 19-06-03 10:37

hold kæft nogle gayes alle sammen jeg har taget 64 kvinder/unge piger og de skreg.. jeg var da pisse lige glad de kan skrige til de dør de skal fandme bare have mit lem på 53 CM op i dem.. prøv at spille CS imens det hjælper..

Kommentar
Fra : Sno0ze

Dato : 20-06-03 10:05

Fuck du er taber agtig at høre på (slug)
Du er sikkert også BØSSE...!

Kommentar
Fra : jalbaek

Dato : 04-10-03 17:21

DET ER NOK FORDI AT DEN IKKE ER HELT NORMAL OG HUN ER BANGE FOR HVAD DU SYNTES OM DEN

Kommentar
Fra : raz111

Dato : 15-12-03 21:56

Der er nok nogle grunde til at hun siger det gør ondt...
Muligvis føler hun ikke at hun er parat til at have et kønsligt seksuelt forhold.
Men jeg vil sige som det står før; tag dig god tid, og snak måske lidt med hende om det, så både du og hende bliver mere trygge på området.

Godkendelse af svar
Fra : Shaunchi

Dato : 17-12-03 07:20

Tak for svaret Birgitta... Undksyld den sene acceptering.. Men jeg havde glemt alt om det:S

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-12-03 17:05

HøHø... Håber, det går bedre nu??