/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Køb af iPhone?
Fra : Christian90
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 07-01-08 17:35

Hej alle Kandu'er

Ja jeg ved godt der er lidt tråde omkring denne mobil, men synes ikke rigtig der er nogen nyere.
Jeg vil gerne en iPhone, men kan ikke rigtig finde nogen steder at gøre dette.
Har hørt de er billige at købe hjem fra tyskland, men kan de fåes med dansk sprog der?
Den skal i hvert fald have engelsk sprog i sig.
Men et par links til hvor den kan bestilles hjem fra ville være lækkert :)

På forhånd tak, og velkommen til 2008!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 17:39
Kommentar
Fra : Christian90

Dato : 07-01-08 17:40

Den har jeg tjekket.
Synes ikke rigtig at kunne finde svar på hvor den kan købes?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-01-08 17:45

Bare lige til info:

Citat
Telekædens er oplåste (Hackede modeller) modeller. Flere opdateringer har vist at Apple påny låser terminalen, så det volder problemer for brugerene at få den låst op igen. Apple har uden varsel direkte stævnet Telekæden bla. pga. manglende CE-mærkning osv.

Apple har satset på de store Europæiske operatører i England, Tyskland og Frankrig i første omgang og løbet er fuldstændig uafklaret i Skandinavien - uanset hvad rygterne siger p.t.

Det kan også ende med mange danske operatører ikke ønsker at sælge Apples produkter, da de indtil videre i de lande de er gået ind i, har stillet krav om at få en andel af den trafikindtjening, som tilgår operatøren og vil operatørerne gå med til det?

Endelig har vi nu også konstareret at produktet har haft mange "børnesygdomme" og vil som udgangspunkt slet ikke kunne certificeres til bl.a.Sonofon's netværk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 17:45
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 17:47

Låser Apple den igen er det jo ikke kundens problem....

Så må telekæden jo refundere beløbet igen...

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 07-01-08 17:50

http://shopping.kelkoo.dk/ctl/do/search?siteSearchQuery=iPhone&fromform=true
Faldt lige over denne ved ikke hvor gode de er men måske.

Simon

Kommentar
Fra : Christian90

Dato : 07-01-08 17:59

Tror i har misforstået noget :)
Jeg vil ikke have den danske da den er ALT for dyr.
Leder efter en fra udlandet til langt billigere penge, men som stadig er på engelsk :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 18:15

http://www.t-mobile.de/iphone/

Det kan du kun med abo - så det KRÆVER du bor der eller kender en....

De er ganske vist blevet pålagt at sælge den uden - men VIL ikke bøje sig....

Kommentar
Fra : Christian90

Dato : 07-01-08 19:26

Er de umulige at skaffe uden abo til billigere penge end i dk?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 07-01-08 20:58

Ja....

Det vil være minimale forskelle - og dertil kommer alle andre problemer.....

Godkendelse af svar
Fra : Christian90

Dato : 07-01-08 21:44

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 21:47

Selv tak