/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  molokyle 210
Collager - trin for trin
Fra : ingelein
Vist : 436 gange
40 point
Dato : 07-01-08 16:00

Hej
I learning og tutorial er der vist hvordan man lægger 3 billeder ovenpå hinanden, masker af, "maler" væk og vupti har man en collage. A'ka' æ' find u' a'et. Findes det forklaret medre udførligt, step by step?
ingelein

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 07-01-08 16:10

du benytter layers, et til hvert billede og til sidst kan du merge dem sammen.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-01-08 17:02

Hej Bevi54
Skal hvert billede omdannes til et lag? I tutorial er der tale om masker - ikke layers. Jeg fatter rent ud sagt ikke, hvad det er de mener. Kunne tænke mig en step by step forklaring.
Mvh ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 10-01-08 19:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål idet jeg har købt mig en bog om Paint Shop Pro - skrevet af Britt Sallingboe. Mest til tekstilkreative
med venlig hilsen Ingeborg