/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The Sims 2 H&M Fashion xtra
Fra : SoHappy
Vist : 1124 gange
150 point
Dato : 07-01-08 16:00

Jeg har lige installeret The Sims 2 H&M Fashion xtra pakken men tingene er ikk inde i spillet? Jeg har også pakkerne Glamour Life Xtra Pakke, Nightlife, Open for business, University og Pets.

Jeg kører Pets med en crack. Den siger at det er det spil jeg skal åbne med og det står der også i manuallen at det er.

Jeg har installeret alle med iso filer o.lign.

Jeg har kun CD til The Sims 2 H&M Fashion xtra pakken.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få objekterne og de nye funktioner til at virke?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-01-08 20:00

Jeg har lige installeret H&M fashion, uden problemer. Men det var naturligvis også på en fuldt lovlig installation...

Kommentar
Fra : SoHappy

Dato : 07-01-08 21:38

Hvad skal jeg dog bruge den information til?

Jamen undskyd jeg snyder EA for penge! Like i care?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 08-01-08 22:40

Du har problemer med det spil du har stjålet fra EA, who cares...

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 10-01-08 17:38

Stjålet og stjålet, kan jo være det er en backup..

Hør her "SoHappy" ..

Du installere spillene uden crack i rækkefølge, og derefter smider du en crack på til den nyeste expansion-pack du har installeret .. Du kan finde dem på www.gamecopyworld.com og www.megagames.com ..

Og nej det er ikke ulovligt.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 10-01-08 19:53

SoHappy skriver:
Citat
jeg snyder EA for penge

Det lyder som at stjæle i mine ører.

Hvordan kan det være "ikke ulovligt" at stjæle?

Kommentar
Fra : SoHappy

Dato : 17-01-08 17:49

Bertel

Kan du ikke være ligeglad med hvem jeg snyder for penge?

Du tager ingen skade?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-01-08 19:38

Nu er det jo sådan, at hvis du går og stjæler bananer nede hos købmanden, hæver han prisen på bananerne, så os der køber bananer kommer til at betale for de bananer du stjæler.

Men egentlig var min kommentar om dit tyveri blot en service oplysning, du skal nok ikke regne med at der er ret mange der gidder hjælpe dig med at stjæle.

Annuller spørgsmålet
Fra : SoHappy

Dato : 03-02-08 20:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål