/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Denver dvd-848k afspil.
Fra : ds23
Vist : 766 gange
200 point
Dato : 07-01-08 14:43

Jeg har problemer med ovennævnte.

Når jeg sætter en dvd i drevet og trykker på play, skriver den "svagelig indtræden"
Gør jeg noget forkert, eller er den til "udsmid"
Jeg har også sat andre dvdér i, som jeg ved virker, men med samme resultat.---
mvh.
steen b.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-01-08 14:59

Med "svagelig indtræden" mener den, at den knap du trykker på ikke har nogen funktion "her og nu".
Det er bare en dårlig oversættelse fra originalsproget. Min i køkkenet skriver det samme. Når du sætter en DVD i, skriver den så ikke "læser"? Men vi har DVD'er der kan afspilles i køkkener og ikke i stuen - eller omvendt...
Er din afspiller integreret i skærmen?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-08 15:52

Denvers produkter er rent ud sagt noget lort,
med meget kort levetid.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-01-08 16:12

- vi fik vores "lort" i nakken (900,-) i Netto for et år siden, og den spiller fint og med flot billede. Det er en 15" flad med indbygget DVD...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-08 16:49

stouenberg, den holder så ét år og én dag, derefter finito død.
Det er min erfaring.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 07-01-08 17:03

Stouenberg.
Integreret? Jeg har denvers startside på skærmen, og kan også få menuen frem, og arbejde
med den.
/steen b.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 17:04

Ejjjjj

Vi har en GAMMEL denver DVDafspiller stående som "de små" ser film osv. på.....

Den bliver med sikkerhed IKKE skånet - klarer alt fra chokolademadder til andre fedtfingre.....

Den kører nu på 7 eller 8 år og fungerer udmærket - såååååå

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-08 17:11

Så her jeg købt lortet, i andre kan jo glæde jer til
kvalitet.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-01-08 17:25

ds23: når jeg skriver "integreret" mener jeg, sidder afspilleren i selve skærmen?

Teil: ikke forstået?

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 07-01-08 17:41

Stouenberg,,
Det er en løs enhed,
/steen b

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-01-08 17:50

- når du kan få menuen frem, tror jeg problemet ligger på skiven. Denver afspillere er åbenbart utroligt fintfølende, nogen gange så meget, at man får lyst til at sende "lortet" til Teil...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 17:58

Prøv med en rense skive.....

Koster den nette sum af 20-30 kr og kan købes "næsten" overalt (måske lige bortset fra slagteren)

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 07-01-08 18:05

Jeg har prøvet med "skiver" der kører fint i andre maskiner.
Men, fejlen er, den "snurre" ikke skiven rundt, så jeg tænkte en føler etc. i maskinen
skal renses/udsk.
Så, er her en teknikker der kender problemet og kan give mig et svar???
(maskinen bliver ikke sendt Teil, han smider den bare ud)
/steen b.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 07-01-08 18:14

Refi..
Det vil den jo ikke, da maskinen ikke "snurre"
/steen b.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-08 18:16

Måske får den forkert tag i cd-en,
liggen den i centrum?
Kan du se om den snurrer?
hvilket man normalt ikke kan på en dvd afspiller.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 18:19

Det var da lidt sent at komme med den oplysning

Så må du sende til til rep....

Det er IKKE noget du selv kan gøre noget ved....

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 07-01-08 18:25

Teil..
Når den "snurrer" er der en diodelampe der tænder, men ikke nu..
/steen b.

Annuller spørgsmålet
Fra : ds23

Dato : 13-01-08 16:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Men tak for indlæg.
mvh
steen b.