/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kalenderfunktion i Samsung U60
Fra : marc43
Vist : 503 gange
500 point
Dato : 07-01-08 09:05

Jeg har lige fået en Samsung U600.

I min tidligere Nokia telefon kunne jeg oprette en fødselsdag, der alarmerede hvert år.

I min Samsung U600 kan jeg oprette en mærkedag. Det mærkelige er bare, at den oprettes det første år. Næste år er den der ikke. Desuden er der en klokke, som jeg går ud fra symboliserer en alarm (men der kommer ikke nogen alarm) og et ikon, der ikke fremgår af brugsanvisningen.

Brugsanvisningen er meget mangelfuld og kapitlet om kalenderen er tomt. Er der nogen, der har erfaring med at oprette tilbagevendende begivenheder?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 09:16

Du har nok sat den på "lydløs".....

Den bliver vel alligevel skiftet ud inden et år...

- Ubesvarede    2
- Besvarede    16
- Annullerede    16
- Slettede    0
Ialt    34

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 07-01-08 12:22

Den er ikke på lydløs og det forklarer heller ikke hvorfor aftalerne ikke er tilbagevendende.

Jeg havde håbet, at der kom et svar fra en der vidste noget om den telefon og ikke en, der bare gætter og har lyst til at komme med sin kommentar.

# Dato Emne Gruppe

1 07-01-08 Matematikprogram!!! Undervisning

2 07-01-08 Kalenderfunktion i Samsung U60 Mobil-Telefoni

3 07-01-08 gratis downlouding Bredbånd

4 07-01-08 Smiley+Spil=SikkerhedsRisiko? Sikkerhed

5 07-01-08 problemer med at indsætte ram Andet hardware

6 06-01-08 IIS Problemer Website's

7 06-01-08 6230 Telefonbegrænsning Unlock Mobiltelefon

8 06-01-08 Husk nu.... Film

9 06-01-08 GULDFISK I HAVEDAM. Fisk

10 06-01-08 Batteri dødt? time error Andet hardware

11 06-01-08 SWAT 3 på vista platform Computerspil

12 06-01-08 Hvilken vejrstation virker?? Hus og have

13 06-01-08 windows problem MS Windows

14 06-01-08 Torvedag Undervisning

15 06-01-08 spqset.exe har fundet en fejl MS Windows

16 06-01-08 StarBurn i nyere version Andet multimedie

17 06-01-08 Vi søger amatør underholdning Musik

18 06-01-08 Outlook 2007 påmindelser MS-Office

19 06-01-08 erfaringer med giantco scooter Knallert

20 06-01-08 En-flere elektroder på tændrør Biler

21 06-01-08 Nogle der kan hjælpe mig E-Mail

22 06-01-08 Kandu er 2 år bagud, eller ?? Kandu.dk

23 06-01-08 Langsom opstart af min PC Pc'er

24 05-01-08 hjælp til mønter. Andet fritid

25 05-01-08 washington hvad skal vi se? Feriesteder

26 05-01-08 Tv2 problem på kabel-tv El-installationer

27 05-01-08 Oppustelig Garage Biler

28 05-01-08 Måleraflæsningen Vand og VVS

29 05-01-08 gendannelse ligesom på bærebar MS Windows

30 05-01-08 Slot,Berlin. Rejser & Udflugter

--------------------------------------------------------------------------------
[1-30] af 600 side : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 af 20

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 09-01-08 11:39

Tilføj en aftale

1 Find "Kalender"

Tryk på Menu.
Find Kalender igen, og tryk på Navigationstasten.

Forudsætning
Bemærk, at detaljerne beskrevet nedenfor varierer i forhold til, hvilken aftaletype du vælger. Detaljerne er beskrevet ud fra aftaletypen Aftale.

Luk vindue

2 Tilføj aftale

Displayet viser nu en oversigt over indeværende måned, hvor dags dato er fremhævet.
Tryk på Valg.
Find Opret, og tryk på Navigationstasten.
Markér Aftale, Mærkedag, eller Opgave, og tryk på Navigationstasten.

Bemærk, at detaljerne beskrevet nedenfor varierer i forhold til, hvilken aftaletype du vælger. Detaljerne er beskrevet ud fra aftaletypen Aftale.

3 Indtast detaljer for aftalen

Indtast et emne for aftalen.
Find Detaljer, og indtast evt. yderligere detaljer for aftalen.
Find Startdato, og indtast datoen for aftalen.
Find Starttidspunkt, og indtast tidspunktet for aftalen.
Find evt. Slutdato, Sluttidspunkt eller Placering, og indtast de ønskede oplysninger.

4 Vælg handling

Vælg en af følgende handlinger:
Tilføj alarm til aftalen, se 4a.
Gør aftalen tilbagevendende, se 4b.

4a - Tilføj alarm til aftalen

Find Alarm, og tryk på Navigationstasten, indtil der vises et V i boksen til venstre for Alarm.
Tryk på Ned-tasten for at markere indtastningsfeltet til højre for Før, og indtast hvor længe før aftalens oprindelse, du ønsker, alarmen skal lyde.
Tryk på Ned-tasten, og tryk på Højre-tasten for at vælge min., time, dag eller uge.
Find Alarmtone, og tryk på Navigationstasten.
Markér tonerne en ad gangen for at høre dem.
Tryk på Navigationstasten for at vælge den ønskede tone.

4b - Gør aftalen tilbagevendende

Find Gentag, og tryk på Navigationstasten, indtil der vises et V i boksen til venstre for Gentag.
Tryk på Ned-tasten, og tryk på Højre-tasten for at vælge Daglig, Hver uge eller hver uge.
Find Til, og indtast en dato for hvor længe gentagelse af aftalen skal finde sted.

5 Gem og afslut

Tryk på Navigationstasten for at gemme aftalen.
Tryk på Rør på for at afslutte og vende tilbage til standbypositionen.

herfra, hvor du er en udførlig manual til din telefon http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 09-01-08 12:19

Tak for svaret Nordsted1. Det er da mere udførligt end den manual jeg kan finde på Samsungs side.