/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook - MSN.com
Fra : jumbovorre
Vist : 322 gange
20 point
Dato : 15-02-03 16:43

Hej alle....

Jeg er ved at sætte outlook Express op til mine forældre, men jeg kan ikke få msn.com (en email adresse derfra) til at fungere! Er der nogen der kan hjælpe mig... evt med POP3 eller SMPT serveren jeg skal bruge!? Hvis jeg skal bruge en....

MVH

Steffen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-03 17:00

I følge microsoft kan du kun gøre det, hvis du har outlook express 6. Du skal ind under funktioner >> konti >> post >> tilføj >>post og så skrive oplysningerne på mail kontien. Det virker med hotmail for mig

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-02-03 17:04

Hej Tedd...

Jeg har også tilføjet en HOTMIAL- uden problemer.... Der er en email med "efternavnet" man.com, der volder problemer....

Steffen

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 15-02-03 17:06

Hej Steffen

Måske fordi det ikke er efternavnet "man.com" -- men "msn.com"

*LOL*

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-03 17:08

OK *S* Har de ikke en FAQ eller hjælp hos msn.com?

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 30 point
Dato : 15-02-03 17:24

Hej Steffen,

eh... mener du en MSN.com profil?

hvis det er det, ska' du bare oprette en MSN profil (passport) med den pågældende e-mail ("efternavnet" man.com)...
http://register.passport.net/
http://memberservices.passport.net/

så sku' MSN være blevet integreret med Outlook Express, hvis det var det du mente med dit spørgsmål... hvis det ikke er det, ka' du så evt. prøve at forklare det lidt mere præcist hva' det er du ønsker...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-03 17:28

Ja jeg er osse lidt forvirret. hos msn.com kan man logge ind på hotmail, så jeg troede det var det. Hvis man går til www.man.com ryger man ind i en webchat

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-02-03 17:38

hehe

Der havde jeg da vist ikke været helt heldig med mine tasttryk lol

Nå, men tilbage til mit spg! Det jeg vil er: At tjekke en mail fra msn.com (ex wolla@msn.com) inde fra hotmail! Det jeg skal bruge er nok (hvis det er muligt og hvis det fungerer som HOTMAIL) en HTTP-serveradresse! Jeg har ikke li umiddelbart kunne finde en!

Undskyld forvirringen- håber dette hjælper

Steffen

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-02-03 18:59

hmmm.... Jeg er vist ikke kommet elt ovenpå efter fredagens strabadser! JEG VIL TJEKKE MIN `MSN-MAIL INDE FRA OUTLOOK EXPRESS (VER.6)

Håber I kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 15-02-03 19:00

hmmm.... Jeg er vist ikke kommet helt ovenpå efter fredagens strabadser! JEG VIL TJEKKE MIN `MSN-MAIL INDE FRA OUTLOOK EXPRESS (VER.6)

Håber I kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-02-03 08:13

Måske er det en mulighed at importere den? Prøv at gå ind under filer og importer mail account? Just a thought *S*

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 10-05-03 07:36

Tak for svaret strarup.