/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hjælp til at løse mit problem
Fra : oz1eqp
Vist : 658 gange
300 point
Dato : 06-01-08 18:20

Jeg bruger Webwriter 4 til at redigere hjemmeside med.Det har fungeret godt i flere år,men lige pludselig sker der noget mærkeligt.
Hvis jeg har redigeret en index fil og gemt den,så sker der det,at når jeg vil uploade filen til serveren,
så spørger den,om den skal overskrive den fil,som er der i forvejen,det siger jeg ja til.
Men hvis jeg så åbner hjemmesiden er der ikke sket nogen ændring i index-filen.
Jeg har prøvet at slette index-filen på serveren og så lagt den redigerede index-fil ind på serveren,men det giver samme resultat.
Håber der er nogen,som kan hjælpe mig med dette mærkelige fænomen.
oz1eqp

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 300 point
Dato : 06-01-08 19:33

Prøv at tryk F5 når du er på siden. Det kan være det er din brovser der "glemmer" at siden er ændret.
læg mærke til om du har flere index sider liggende, da FTP serveren skelner imellem store og små bogstaver.
de
1hry

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 06-01-08 21:41

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Det havde jeg overhovedet ikke tænkt på,så det var jo en fin løsning.
Mange tak for hjælpen.
oz1eqp