/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
SWAT 3 på vista platform
Fra : kiul
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 06-01-08 18:16

Hey Alle..

JEg sidder med det store problem at SWAT 3 ikke vil køre på min vistamaskine...
Først gik den fint ind i menuerne, men så kunne den ikke finde en videofil, (har kontrolleret den er der). Efter en genindstallation, ville den ikke åbne spillet, overhoved, da den ikke kunne finde en .dll fil.....

HVAD SKAL JEG GØRE....

//Kim Ulfkjær

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 06-01-08 18:43

Den kan mig bekendt slet ikke køre på Vista - det er jo en "gammel" hund.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 18:45

Selv 4eren virker ikke på vista.....

Såååååå

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 06-01-08 19:28

Ok. træls nyhed. Hmm Kan man ikke køre det i kompatieltilstand eller hva det nu hedder?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 19:30

Du kan da prøve - men tvivler på det virker....

Et forsøg værd er det da....

Kommentar
Fra : kiul

Dato : 06-01-08 19:45

Det virker heller ikke!.. Hmm

Det underer mig meget der ikke er lavet et eller andet program der kan ordne det, men tak for hjælpen...

//Kim

Godkendelse af svar
Fra : kiul

Dato : 06-01-08 19:46

Tak for svaret refi.
Var jo nok desværre hvad jeg havde regnet med, men må se om jeg kan finde en løsning.

//Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 19:49

Selv tak....

Desværre er der INGEN der gider lave patchs til ALLE de gamle spil....
De sælger jo ikke det store mere.....