/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Opbygning af HS Tarm kedel/Teg
Fra : Ekspress105
Vist : 1508 gange
100 point
Dato : 06-01-08 15:44

Nogen af jer kloge hoveder der enten ved hvordan en hs-tarm kombikedel med varmvandsbeholder er opbygget indvendig eller hvor man kan finde tegningerne?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 06-01-08 15:47

hvis det er fordi du selv vil bygge den, tror jeg det er en dødssejler. jeg kan ikke forestille mig at det kan betale sig.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 06-01-08 15:56

Nej nej det er ikke lige det der er ideen...

Har et problem med luft i kedlen som jeg ikke kan komme til livs og nu lyder det som den koger ved 80 grader, som om det er et rum hvor vandet ikke kan komme ind...?

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 06-01-08 16:17

Der er ikke nogle hulrum, hvor der kan stå luft, så kunne du jo heller ikke få fat i det varme vand der stod der. Har du efterfyldt med vand eller luftet cirkulationspumpen ordentligt ud. Men vand koger altså ikke ved 80 gr. så hvis det koger så er dit termometer defekt. Når du kommer ind her åbner du brugervejledningen. http://www.baxi.dk/showinfo.asp?intItemID=304

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 07-01-08 07:40

Der må være en eller anden form for rum inddeling, inder og yder væge må hænge sammen... ?

Og den koger ikke men lyder sådan, har målt temperaturen efter...

Annuller spørgsmålet
Fra : Ekspress105

Dato : 09-01-08 22:28

Har fået svar fra baxi, som overtog HS tarm....