/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vi søger amatør underholdning
Fra : anetteogjesper
Vist : 5038 gange
50 point
Dato : 06-01-08 14:59

Hej

Vi søger en amatør sanger/underholder, der har lyst til at komme og underholde en halv time til en 60 års fødselsdag/hemmeligt bryllup d. 9-2-2008 ved Assens på Fyn.

Min mor har valgt at gifte sig og vi ville gerne overraske hende med lidt sjov. Desværre er vi ikke millionærer og ville gerne hyre en, der synes det er sjovt og som gerne vil have lidt erfaring.

Med venlig hilsen
Anette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 15:04

Skal han/hun også selv have madpakke med ????

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 06-01-08 15:06

Øhh nej...

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-08 15:08

Hej Anette - tror jeg har fundet et sted, hvor I kan søge http://www.find-din-festmusik.dk/

Go´ fest

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 15:15

http://www.basrevy.dk/ dem her gør sådan noget. De plejer at være sjove og koster ikke en krig. Men mon ikke i har noget lokalt der kan omtrent det samme.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 15:20

Og så kom Refibrækkeren igen med sine selvgjorte nedgørende morsomheder Tsk tsk troede ellers at der var nye boller på din suppe her i 2008 men ak det er vel en livsstil Alla alla giv mig en stor papegøje Og vupti så stod der sku en"" Refi""(= et nyt skældsudtryk for dem der ska ha det ind med skeer)

Til spørgsmålstilleren nu kan jeg jo godt se at det er en på 60 år men eer det suppe/steg/is eller over i Jazz eller rock du ønsker dig ???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 16:00

Sune - skal du ikke snart på "plejehjem - det er ved at være lidt enerverende at høre på dine "andre brugere" kommentarer.....

De kan bruges til ENDNU MINDRE end mine - der trods alt havde med spørgsmålet at gøre...

Det var så de "søde" ord....

De andre lyder - HOLD DOG DIN KÆFT MED DIT ÆVL..

Sorry "anetteogjesper" men han er sgu ved at være for "plat"

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 06-01-08 16:12

Jeg er faktisk åben med hensyn til type underholdning, men det må da gerne være sjovt eller en mega romantisk sang eller lign.

Jeg kan slet ikke finde noget i nærheden, for min mor og hendes mand kender ALLE..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 16:31

Refibrækker Fjern det spejl og hvis din elendige kommentar om en madpakke skulle være bedre end min om hvilken type musik der ønskes(hvilket jeg jo spørger om for at ramme så tæt på med min hjælp som muligt)som du vel slet ikke har set Jaeee så ka man jo være i tvivl om hevem der evt skal på plejehjem eller hvad for en anstalt der nu ku være passende for dig og dine elendige og enaverende bemærkninger og som du selv siger er der mange der har travlt med dig og din måde at være på Såeee mon du har tænkt den tanke at det måske ikke er en personelig hetz mod din person men alt det bræk du kommer med 99% af de gange du åbner munden så knyt den dog

Ja undskyld Anette og Jesper nu er jeg klar til at hjælpe så godt jeg kan

Mvh Sunowich

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 16:37

Citat
nu er jeg klar til at hjælpe så godt jeg kan

"og som du selv siger er der mange der har travlt med dig og din måde at være på"

Der er faktisk KUN dig (negativt set)

Men hjælp nu spørgeren..... Det kan du jo - siger du

Men jeg syntes da du skulle oprette et spørgsmål om emnet - så kommer jeg og skifter bleen.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 16:52

Skrub nu ud af spørgsmålet for Anette&pers skyld Du ka jo evt pakke din skoletaske i stedet for at generealt og alle med spredhagl i de forskellige kattegorier som du jo er særdeles er kendt for.
Opret et spørgsmål hvor du generer alt og alle Hvis du tør????
Mvh Suno

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 16:59

Citat
og alle med spredhagl i de forskellige kattegorier som du jo er særdeles er kendt for

Ja - jeg ved en del

Hvorfor skulle jeg dog hoppe ud.... Det er DIG der kommenterer "andre brugere" - ikke mig....

Jeg har skam ingen intentioner om at "genere" nogen - det klarer du udmærket selv

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 17:35

Anette og Jesper hvad er for jer billigt ?? Der er jo mange former for underholdning spændende lige fra http://www.komik.dk/ eller http://nobody.dk/ eller http://karaoke.in-side.dk/karaoke.html
Tænker at i evt selv så ku instuderer et nummer og så synge for Fødselaren/brudeparret udklædt evt så de ikke lige med det samme opdager hvem det er Ellers Kender jeg en del musikere og spiller også en del selv

Mvh Sune

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 17:40

http://www.basrevy.dk/ her igen igen, hvis det skulle være smuttet i mudderkastningen. Har oplevet dem flere gang. Snak med Kristian og hør hvad de har i godteposen. Det koster ikke noget at ringe.

http://www.musiker-boersen.dk/gitte-brohus-komiker.html og hende her er vildt fænomænal. Men der er i nok for sent ude.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 16-01-08 19:28

Det er godtnok langt væk
smid en mail og lad os skrive om det!
coincident

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 27-01-08 11:12

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-01-08 11:22

selv tak, god fest