/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
SRAM, 7 udvendige gear?
Fra : metalfaust
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 06-01-08 14:33

Har set at både Centurion og Kildemoes bruger udvendige gear af dette mærke på nogle af deres cykelmodeller i 3.500-4.000 kr.-klassen. Hvordan er kvaliteten? Er de ok til alm. brug?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 15:27

Øhh af dette mærke og det er så lie ?????? Sidder parat og lave ordner repererer mange cykler alt efter årstid i timen om dagen om ugen

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 15:29

Ok sram

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 06-01-08 15:32

Hehe, det er også søndag - du er undskyldt :) Men kender du SRAM?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 15:34

http://www.ongear.dk/shop/index.php?cPath=8209 det er ok men er klart udsat for problemer hvis selve den udvendige blok får stød eller rammer noget hvilket jeg tit ser så skal den røde muffe samt stænger som regel skiftes og jeg ved godt at der er en beskyttelsesbøjle men den er så klejn at den tit bukkes indda helt ind i eger meed flere problemer til følge den lidt ældre model hvor kablet er fastgjort i en drejelig skinne indenfor stellet er efter min mening klart at foretrække men de bruges ikke på de nyere modeller
Mvh sune

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 06-01-08 16:16

Så SRAM udvendig gear er ok? Overvejede ellers at levere cyklen tilbage og så smide 500 kr. ekstra for at få Shimano eller lignende indvendig gear... Men det kan måske ikke svare sig?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 16:48

Ja det er ok men shimano er jo også et godt kendt mærke Men når Centurion & Kildemoes bruger dem ka du godt regne med at det er ok. Du skal jo også huske at når et mærke er blever kendt så betaler man også extra for det.
Mvh Suno

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 06-01-08 18:47

Det er en god pointe. Lidt ligesom AMD-processorne i starten vs. Intel...

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 07-01-08 09:47

Jamen det ved du vist mere om end mig

Hav en god dag Mvh SUNE

Godkendelse af svar
Fra : metalfaust

Dato : 07-01-08 21:11

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 22:50

Takker og bukker