/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu er 2 år bagud, eller ??
Fra : thomas2610
Vist : 800 gange
300 point
Dato : 06-01-08 11:33

Når jeg logger ind, bliver de seneste indlæg som vises, dem fra januar 2006.
Hvis jeg ikke logger ind er det fra 2008.

Jeg har tømt div temp mm.

Er jeg havnet i en tidslomme, eller hvad sker der?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 06-01-08 11:48

Tja hvorfor ik'

Når det kan ske for Dronningen, hvorså så ikke også dig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-08 11:53

Det er normalt her.
Men på denne side er der en tidsforskel på én time.
http://legacydansk.com/forum/index.php
webmaster der mener jeg skal stille tiden på min pc,
den er nu engang rigtig.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-01-08 12:11

- og her er 18-20.000 online, døgnet rundt...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-08 13:04

Når du er logget på, så står der 06-01-06 !!!! og ikke 06-01-08 !!!!

Jeg har ikke den fejl.

Ja Dronningen kan fejle, og hun skulle endda læse op fra sin nedskrevne tale

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 06-01-08 14:03

Dronningen er måske også Kandu bruger...hvem ved.

Det er korrekt ans, det er så også indlæg fra 2006 som bliver vist. Så for at komme ind og svare må jeg først ind på indlæget, og derefter logge på, så går det. Hvis jeg logger på først kan jeg ikke komme ind på de nye indlæg. Spookey...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-08 14:11

Hvad sker der så, når du har svaret i et indlæg og går tilbage til seneste 25 !!!

Kommer du så tilbage til 2006 !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 14:41

Det skyldes garanteret at du har Kandu gemt i foretrukne og har haft de sidste 2 år - bruger du så den genvej kommer du jo dertil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-08 14:45

Måske det er skylden, men det indlæg thomas skrev kl. 14:03, har jeg ikke fået en mail om, tilfældigt at jeg så der var flere indlæg.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-08 15:02

Man drikker eftermiddagskaffe på kandu,
derfor ingen mail i kaffe/spisepauser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 15:06

Hvad har mail med sagen at gøre

Kandu´s mailserver er der da ofte problemer med - det er vel ikke noget nyt....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-08 16:02

refi

Hvis det med Kandu i foretrukne skulle være korrekt, så skulle thomas2610 jo have haft problemet i 2 år. Han har da deltaget i indlæg både i 2006 + 2007, men det er først nu han beklager sig.

Men det kan jo være at han har kandu liggende 2 steder i foretrukne. Det gamle og det nye. Har ved en fejl logget sig ind på det gamle.

Hvis det er sådan, så må han jo slette det gamle i foretrukne.

Det kan jo også være at han har taget en "gammel" computer i brug, hvor det gamle kandu lå i foretrukne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 16:10

Nogen har det jo med at "gemme" gamle indlæg osv. så de nemt kan komme til dem...

Det har vi set flere eksempler på senest.....

Bl.a. måden man lægger link på - der derved refererer til "det gamle kandu" og ikke virker på det nye.....

Sååååå....

Men det må spørgeren jo vide...... (om det er problemet)

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 06-01-08 16:13

Jeg har ikke kandu liggende som favorit, det ligger mellem de sidtst skrevne på www linien og kun som www.kandu.dk.

For at svare her må jeg ikke logge ind, (så ryger jeg til 2006) men klikke på indlæget og så logge ind og skrive en kommentar.

Hvis jeg så derefter (stadig logget ind) klikker på seneste links, ja så ryger jeg med kandus tidsmaskine 2 år tilbage i tiden.

Men det retter sig måske, det her er s** lidt besværligt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-08 16:32

Er det en fejl, der er opstået i dag !!!!!

På nuværende tidspunkt er der en fejl på kandu, jeg får ikke mails, men det er sket tidligere.
Det bliver sikkert rettet i morgen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 16:32

Du trænger vist bare til at få ryddet gevaldigt op i dine temp. og cookies.....

Kan være at du blokerer for bl.a. cookies og dem der ligger tilbage er så gamle.....

Det er garanteret IKKE et Kandu-problem....

Det er på din maskine fejlen ligger (måden du logger ind på)....

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 06-01-08 16:42

Jeg tror ikke det er på min maskine fejlen ligger.
Den jeg bruger nu var der ikke tænkt på i 2006, den er kun 9 mdr gammel.
Den kører Vista Premium.
Jeg har tømt alt, kører jævnligt ccleaner mm.

Jeg oplevede det samme på arbejdet i fredags, der er det XP professionel, og den bliver holdt kørende af de højere magter i vores Helpdesk, så der samler sig ikke en masse snavs.

Refi: Hvad udløser din garanti hvis det er et kandu problem.

At det skulle være min måde at logge på, det har været den samme i alle årene. Det er vist noget sludder. Og jeg har ingen gamle indlæg liggende fra Kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 16:47

Citat
Refi: Hvad udløser din garanti hvis det er et kandu problem

En "cyberbajer"

Der ville jo være mange flere der havde problemet hvis det var Kandu.....

Lå fejlen hos Kandu - ville vi jo ALLE have den.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-08 16:55

Er det først i dag, du har fået den fejl !!!!!

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 06-01-08 17:10

Fejlen opstod i dag herhjemme, i fredags på arbejdet.

Arbejdet er jo beskyttet med alskens firewalls osv.

Her kører windows defender, Avast og superAntispyvare stille og roligt i bagrunden.

Men nu vil jeg lade kandu arbejde lidt selv, og kigge på noget andet. Det er nemlig kun her inde jeg har dette mærklige problem.

Tak for de gode råd, og fortsat god søndag.

PS: jeg lader lige spørgsmålet stå lidt der kunne falde et guldkorn af.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 06-01-08 21:47

Så er fejlen løst ved hjælp af lidt privat mail....

Her er svaret...

Den var sgu også en hård nød for mig at greje....

Men det lykkedes....

Du har i din profil fraskrevet dig alle mails når der kom nyt - men det aller værste er at du OGSÅ har fraskrevet dig at alle kategorier ikke skal fremkomme i seneste (den kolonne der hedder TopX)...

Prøv at kigge i din profil nu og i abonnementer - der er v i bageste række - det har jeg sat og nu virker det hele....

Så det var IKKE kandus fejl - så du havde SELV bedt om ikke at få seneste med - derfor stoppede den på den dato hvor kandu blev ændret (for 2 år siden)...

Når du nu alligevel er i din profil - så ret lige dit password login til et andet - så kan INGEN komme ind længere andet end DIG.....

Hvor meget af svaret du vil have oplyst i selve spørgsmålet bestemmer du selv....

Men NU virker det

PS...

thomas HAR selvfølgelig valgt et nyt login password... og accepteret svaret skulle ind her

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 06-01-08 21:51

Jeps, det kører helt perfekt igen, tiden går s** hurtigt 2 år tilbage og så frem igen.

Refi klarede problemet, vi brugte som skrevet lidt privat mailen, og det kan nok ikke anbefales alle steder.

Og hvad har jeg lært, hold fingrene væk fra noget du ikke har forstand på, ELLER prøv leg lær og få hjælp her på kandu.

Tak refi.

Godkendelse af svar
Fra : thomas2610

Dato : 06-01-08 21:52

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-08 21:54

Selv tak