/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Antivirus
Fra : Simmaster
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 05-01-08 18:07

Har opdaget at det langt fra er alle antivirusprogrammer der er kompatible med windows server 2003, Har nemlig lige installeret server på min ene com, og nu vil jeg gerne lige høre hvad i mener jeg skal installere af antivirus på den.

Mvh. Jacob

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-08 18:40

Kaspersky, så bliver det ikke bedre http://www.kaspersky.com/anti-virus_windows_server

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 05-01-08 19:05

Tak for svaret stl_s.

Er ved at hente en trial version nu, og så skal jeg ellers bare igang med at lære hvordan windows server 2003 virker.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 05-01-08 19:06

Selv tak, og god fornøjelse