/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
måske ku vi
Fra : jannic-vulff
Vist : 2908 gange
20 point
Dato : 05-01-08 14:40

hvor kan jeg finde teksten til sebastians -måske ku vi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 15:02

Start med at se her der sku være en mulighed jeg leder selv videre andre steder
Mvh Sune
http://www.vejmus.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 15:13

Har fundet forskellige sider men om du gennem dem ka finde teksten ?? men her er de.
http://www.sebastian.info/nyheder/021.php
http://www.sebastian.info/
Og de er fra google her og har ikke kigget alt igennem
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Sebastian+&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

Mvh Sune

Kommentar
Fra : jannic-vulff

Dato : 05-01-08 15:14

hej
tak for tippet, men der vvar desværre ikke gevinst

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 15:14

Hvis vi ikke ka finde det her må jeg i de gamle vinyler og finde den

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 15:17

Kender du forøvrigt den side der hedder vejmus ?? hvis ikke er der en masse fede programmer og udskrivning af nodeparir og guitartuner becifringlærer med meget mere

Kommentar
Fra : jannic-vulff

Dato : 05-01-08 15:19

jeg kendte ikke den side som hedder vejmus, men har været denigennem nu, uden held.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 15:27

Nå går ned og leder efter pladen så må vi håbe at ikke en anden kommer med den imedens

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 15:31

Hold da helt op det er jo ren nostalgi har lie været gennem flere meter vinyl med den danske sangskat og pøj pust lidt støv her er lpen med Sange og musik fra filmen "Måske Ku Vi"af Sebastian

Kommentar
Fra : jannic-vulff

Dato : 05-01-08 15:33

er der tekt på den LP du har ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 15:36

Aj var da helt sikker på at teksten sku være her på indercoveret men ak så skal vi da først hører den igennem og derefter overskrive teksten ahhh så må du ku finde nummeret selv og så aflytte teksten samt skive den ned Puha Du ka evt finde den i ytube kaa eller bearshare og så skrive den ned derfra Nu har jeg gjort hvad jeg kunne.

Mvh Sune

Kommentar
Fra : jannic-vulff

Dato : 05-01-08 15:39

TaK for hjælpen

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 05-01-08 16:01

Suno... du må have en helt fantastisk orden i dine LP, at drøne i kælderen og lede og retur til computeren igen, på 4 minutter wowwww

Du kan nok afskrive lidt her

https://www.bibliotekernesnetmusik.dk/netmusik2006/showtrack.jsp?id=phonofile-0000000000087802

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 17:53

Olsen najjj ikke mere orden end de danske i den ene ende af meterne oig udenlandske i den anden
Men hvem siger at ned er i en Kælder de er lige derne i forhold til mig og jeg sidder i stue plan og det er ikke en kælder ???? hi hi det er en ren gåde ?? har du gættet at jeg har en let sænket stue 2 trin ned

Selv tak jannick W

Kommentar
Fra : jannic-vulff

Dato : 05-01-08 18:15

hej olesen
tak for linket, men ved du om man kan få teksten frem der

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 05-01-08 19:15

Sunowich.... nej den havde jeg ikke lige regnet ud

Jannic...nej du kan ikke få teksten frem i det link

Her skulle du også kunne hente musikken, den er så tilpas langsom, så kan du ikke bare skrive den af

http://soundtrack-mp3-120-180.lyricstemple.com/8b08100a.html

Kommentar
Fra : vith

Dato : 05-01-08 19:56

Ellers kan du finde den på biblioteket i Imudico. Jeg tror det er nr. 11

Kommentar
Fra : vith

Dato : 05-01-08 19:59

http://www.eskildsen.dk/Upload/Files/Imudico_komplet.pdf

ja, nr 11 side 30 ifølge dette link, der er en indholdsfortegnelse til Imudico's Melodibøger bind 1-77

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 05-01-08 20:07

Og hvis du ønsker at købe bogen, kan det bedst betale sig at købe den direkte hos forlaget

http://www.kleinert.dk/nyheder.html

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 20:22

Hmm der må sku da være en her der har teksten eller ska jeg virkelig til at skrive den af bli ikke i da da

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 20:24

Har du ikke fler poient ??så du ka lave et nyt spørgsmål og så skriver "Tekst til Sebastian Måske ku vi"

Kommentar
Fra : vith

Dato : 05-01-08 20:26

Eller prøv at efterlyse bind 11. Det ku' da være der var en der lige havde den.

Kommentar
Fra : jannic-vulff

Dato : 05-01-08 22:15

Det er desværre ikke lykkedes mig endnu at finde teksten.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 22:20

Vær'se go

Måske ku vi bestige bjerge
Vi har så tit løbet panden mod en mur
måske kunne vi sige det ærligt
det sagt så tit i en brandters tomme ord
Måske ku vi, måske ku vi
finde noget at bruge hinanden til
jeg tror jeg er for træt nu til det

måske ku vi finde værdier
andre end dem vi tvungne ta'r imod
måske ku vi blive lidt rig'ere
nu hvor vi er velværdsofferblod
måske ku vi, måske ku vi
finde noget at bruge hinanden til
jeg tror jeg er for træt nu til det.

måske ku vi, måske ku vi
finde noget at bruge hinanden til
jeg tror jeg er for træt nu til det

Kommentar
Fra : jannic-vulff

Dato : 06-01-08 14:28

Super

Tak skal du have Nordsted1, det er verdensklasse...

mvh jannic

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 23:16

Fedt Norstedt
Og Jannick så husk lie at give hende poientne og luk spørgsmålet så er du også sød.Det gør du ved at trykke på accepter under Norsteds indlæg
Hav det godt