/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Chicapigen
Fra : Laika_pigen
Vist : 455 gange
66 point
Dato : 05-01-08 13:15

Dit tip er rigtig fint, men jeg kan ikke downloade det. Den siger at der er noget jeg ikke kan installerer?

Der er 3 vald muligheder.

AFBRYD, FORSØG IGEN eller IGNORER.

Kom der også det ved dig???

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-01-08 13:17

Jeg har lige hentet det fra nettet og gemt det, uden problemer.

Jeg har ikke installeret det endnu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-08 13:21

Jeg måtte da også lige se hvad det var, ingen problemer med at hente, måske er Chicapigens tip så populær at serveren er overbelastet

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-01-08 13:22

Ang. Tip: http://kandu.dk/tip17222.aspx

Jeg kan se, at o.v.n. umiddelbart har problemer med at benytte det angivne link
- jeg har ingen problemer med http://www.naturpic.com/resizer/index.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-08 13:28

Heller ingen problemer her nu, det er helt sikkert serveren der var overbelastet, forsøg igen

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-01-08 13:41

hejsa leika_pigen nej jeg havde heller ingen problemer med at hente programmet det virker fint her , men prøv IBM 760 link det kan være det er bedre at hente det der

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-08 13:42

Citat
Den siger at der er noget jeg ikke kan installerer
.. hvad præcis er det ????

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 76 point
Dato : 05-01-08 13:42

http://www.naturpic.com/

eller her på forsiden så ligger programmet nederst til venstre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-08 13:48

Laika_pigen - kører du for eks amust (eller anden begrænset bruger) er det grunden - du skal så vælge at køre som administrator - samme gælder hvis du kører vista - installer og åbn som adm

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-01-08 00:04

Tak for svaret chicapigen.