/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FrontPage fryser ???
Fra : anjyme
Vist : 494 gange
300 point
Dato : 05-01-08 11:00

Hej.

Jeg bruger stadig FP 2000 til min hp. pga. de pegefølomme knapper. som ikke virker i en nyere version.

Den har altid virket upåklagelig, men forleden dag lavede jeg diskoprydning samt defragtmentering og derefter kan jeg ikke bruge min FP mere.

Jeg kan godt åbne programmet, men jeg kan ikke "hive" mine sider ind mere. Så fryser det hele. Det er lige som, at den ikke kan finde siderne mere ???

Jeg har afinstalleret og installeret flere gange, men det hjælper ikke.

Jeg har Win XP home edition

Er der nogle der kan hjælpe ??

Hilsen anjyme

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 05-01-08 11:20

Prøv dette:
Opret et nyt websted på din comp.
Ny > side > websted (sådan ca. for jeg har ikke FP på denne comp)

Nu har du et komplet websted

Filer importer websted > find din hjemmeside på nettet og importer det hele.
ja til overskrivning
Nu burde du kunne arbejde videre.

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 01:09

Citat
men jeg kan ikke "hive" mine sider ind mere.

Fra din LOKALE PC eller nettet / siden du skriver IND MERE
Normalt ? hvis du sletter dine LOKALE internet-filer, // diskoprydning //
ryger dit indhold og kan ikke lige__sådan genskabes.
Og så STÅR den og ? hvor bleb skidtet af.
Prøv at gendanne dit system til en 2 den dag/ dato

Godkendelse af svar
Fra : anjyme

Dato : 06-01-08 22:38

Tak for svaret Eyvind.

Det var lige det der skulle til ...

Hilsen anjyme