/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reservedele til mazda
Fra : tullenulle
Vist : 666 gange
100 point
Dato : 04-01-08 20:49

Hvor kan jeg købe reservedele (uorignal) til en mazda 323 f 2.0td (BJ model) via nettet ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-01-08 20:54

THansen, Biltema, Højer, m.fl.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-01-08 20:55
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-01-08 20:56

Skulle ikke være nødvendigt for et normalt begavet
menneske at stille det spørgsmål.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 04-01-08 21:17

Det er dog et dejligt humør du er i i dag Teil

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-01-08 21:52

Hi hi han har ik fået nok af de grønne hik hik selv om han er helt grøn i hovedet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-01-08 21:58

Undskyld tulle nulle Står bj model mon for en brasiljanermodel ?? Det findes i hvertilfælde inden for Fords modeller Hvis det er det så vil jeg overveje om det ka betale sig alt efter hvor mange dele det drejer sig om De brasil(j)anske modeller er ikke skabt til vores klima så de rådner op over det hele når først de er i gang Ellers har jeg bare at sige at Teil jo i sit svingende humør jo har svaret på hvor du bla. ka købe uoriginale dele Mvh Sune

Kommentar
Fra : tullenulle

Dato : 05-01-08 09:54

hej alle især ham den sure ... hi hi... hvis i prøver at søge på bla. gløderør til præsis denne model fides der INTET hos de sider i har foreslået... det jeg ønskede var en side hvor udvalget til bla min model var større end hos de "normale" reservedelsforhandlere...... Og nej det står ikke for brasil model... Og lige et lille hint til TEIL.... de har tilbud i Føtex på sukker nu...

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 05-01-08 10:22

alt efter hvilken reservedele du skal bruge
THansen og højer , her ville jegholde mig fra de fleste sliddele som lejer olig , det fleste af de dele er godtnok billige men holder ikke ret længe , simpelhen for billige kinaprodukter , ellers er mange af deres dele ok
skal du bruge sliddele der holder , men stadig er billige så kik efter dem hos feks http://www.refako.dk/index.php?cPath=1&vis_fp=yes
eller
http://www.krogslund.dk/
de er godtnok lidt dyre , men det holder også meget bedre
selvom der er garanti på , er det træls at skulle skifte et hjulleje olig efter 3 måneder ,
så det er med at se på pris kontra kvalitet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 11:14

Gløderør findes hos biltema, også til din bil.
Det drejer sig om læsefærdigheder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 11:17

Men nu smutter jeg i Føtex, hvor de andre to er.
Sukker var det, tak.

Kommentar
Fra : tullenulle

Dato : 05-01-08 11:49

hejsa teil. Mange tak for dine svar men det eneste gløderør jeg kan finde hos biltema til mazda er til : 121 III 1.8 d... men måske det bare er mig som ikke kan finde det..

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-08 12:27

I biltemas butik findes en oversigt med
gløderør og hvilke biler de passer til.
Om den ligger på nettet ved jeg ikke.
Jeg har selv brugt den liste.
I vores lokale Biltema er gløderør fjernet fra hylderne,
de skal købes ved disken, folk stjæler gløderør i stort
omfang.

Godkendelse af svar
Fra : tullenulle

Dato : 05-01-08 13:58

Tak for svaret Teil.
Vil prøve at henvende mig i butikken...
Tak til alle jer andre også..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 14:49

Selv tak for din venlighed