/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Min skærm slukker
Fra : Kurran
Vist : 691 gange
100 point
Dato : 15-02-03 12:20

Jeg har et problem med min skærm. Ind i mellem slukker den af sig selv, og hvis jeg så tænder den igen melder den "no signal". Dette kan finde sted midt et spil eller på andre umotiverede tidspunkter.

Der er tale om en amitech fladskærm.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-02-03 12:26

har du prøvet med et andet grafikkrt ,
eller at sætte en anden skærm til,
både når den er ok og når billedet er væk
hvis signalet stædig er væk er det ikke skærmen.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-02-03 12:35

Hej Kurran
Prøv følgende
Højreklik på skrivebordet
Vælg egenskaber
Vælg fanen pauseskærm
Vælg strømstyring
Så går du ned hvor der står sluk for skærm
Og sætter den til aldrig

MVH Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-02-03 13:15

SÅdan Briani, Xou famler sig IGEN frem efter en løsning. Tak for et godt indlæg Briani

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-02-03 19:40

Selv om en skærm er sat til at slukke efter fx en halv time, slukker den da ikke midt under et spil,
men først efter at den har STÅET STILLE i en halv time. Og så er en let bevægelse med musen
normalt nok til at genaktivere skærmen.
Så hvis der var tale om et hestevæddeløb - så tror jeg nok, at jeg ville sætte mine penge på xou
i denne omgang.

Kommentar
Fra : hugohelp

Dato : 07-07-03 20:38

Jeg har samme problem. Min skærm slukker når jeg sidder og arbejder med fx billedprogrammer. Det sker tit når jeg minimere noget. Jeg har en Acer al922 fladskærm.

Det er fandme provokerende fordi den er helt ny.. Skal man sætte noget op i opsætningen ??

Kommentar
Fra : mvoigt

Dato : 03-02-04 21:52

i kan enten hente nye drivere til jeres grafikkort eller til jeres skærm...den kan hjælpe på problemet med lidt held