/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Beatles
Fra : achton
Vist : 425 gange
500 point
Dato : 03-01-08 22:17

Er det rigtigt at paul Mccartney er indlagt med hjerteproblemer?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 510 point
Dato : 03-01-08 22:18

Ja det passer, jeg ville ønske nogle andre lå der i stedet.

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 03-01-08 22:20

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 22:20

Hvor står det !!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-08 22:23

Den slags hjerteproblemer han har, kan man da vist ikke blive indlagt for

Så var landets hospitaler da fyldt op med mennesker med kærestesorger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 22:29

LOOOL lidt poængsvindel igen til Teil!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-08 22:37

Jeg ved ingenting.
Jo han ligger på et privathospital,
han købte det vel.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-08 22:52

Det eneste han har været på hospitalet, er da vist for at glæde nogen syge børn lige op til jul

http://www.allheadlinenews.com/articles/7009511869

Teil....som sædvanlig "kloge ord" fra dig

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 23:00

Hvad fanden foregår her???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-01-08 10:05

Den grønne Selvglade kigger sig i et spejl ?? Og den blå forvandlingskugle kom lie forbi med en belærende og ofte glædesspredende bemærkninger Og hvad er nu det grønne fusker du også med poientene ?? Ang spørgsmålet kan jeg ikke finde noget om det men vi ska jo alle den der vej i ved og hans alder taget i betragtning jae så ku det jo saktens passe Det ka jo også være at han er inde for at aflevere nogle celler fra sit hjerte så de kan bygge et nyt op på et hjerteskelet af gaze som jeg har set at man er i stand til.( i viden om programmet på dr) Allerede nå de første Celler er placeret og begynder at formerer sig kan man måle hjerteslag

Mvh Suno