/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
gør det selv webtv
Fra : ulrik1976
Vist : 858 gange
50 point
Dato : 03-01-08 20:36

hej fandt lige denne side
http://www.bauhaus.info/interaktiv/bauhaus-tv/index.html

den er godt nok på tysk men super godt til gør det selv manden...

jeg hafr prøvet at skrive dette indlæg som tips, uden held jeg kan ikke blive "superbruger"

men synes lige i skal have den alligevel

mvh ulrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-08 20:43

kig i menuen ude tv - og klik på bliv superbruger - det skulle der bestemt ikke være noget til hinder for

bauhaus kender de fleste vel fra både tyskland og sverige - ingen kommentarer da jeg ikke er gør-det-selv-mand

naaah rimelig oplysning

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-08 21:09

Det er jo reklame. Jeg kan selv finde ud af at handle i forskellige
butikker.

Accepteret svar
Fra : pfan

Modtaget 60 point
Dato : 03-01-08 21:10

Havde det været et tip havde du fået en 5´r

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-08 21:11

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 32
- Annullerede 19
- Slettede 1
Ialt 54

Igen en arrogant bruger.

Kommentar
Fra : ulrik1976

Dato : 04-01-08 09:28

hejsa jeg har kun lagt linket ud da jeg synes det var en god hjemmeside som andre ikke skulle gå glip af...

jeg har faktisk brugt 50 point på at ligge det ud.... men jeg synes det var så godt at alle skulle have glæde af det.

jeg kunne ikke blive superbruger hjemmefra (VISTA ....)

MEN har nu lagt linket over i tips

mvh ulrik

Godkendelse af svar
Fra : ulrik1976

Dato : 04-01-08 09:29

tak for det, du får pointene.......