/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Mobiloptagelser på comp
Fra : Sillepigen
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 03-01-08 17:29

Hej med jer

Jeg har fået et kabel der kan forbinde min mobil (Nokia 6230i) til min bærbare computer. Men når jeg åbner en af de film, jeg har optaget på computeren, i Nokia Suite programmet er der enten sort eller grøn skærm, mens lyden er helt som den plejer.
Har nogen oplevet det sammen, eller kan gennemskue, hvad jeg gør galt?

Godt nytår,
Kathrine

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 03-01-08 17:59

Der er kommet fremskridt. Jeg kan nu se mine videoklip når de åbnes i Real Player og i Quick Time Player. Men ikke Windows Media Player, hvor formatet slet ikke kan åbnes, eller Nokia Suite, hvor skærmen stadig er grøn, men lyden er der.
Jeg skal bruge filmene i redigeringsprogrammet Windows Movie Maker, som heller ikke kan kende formatet. Dette skal derfor ændres, går jeg ud fra. Hvordan gør jeg det?

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 100 point
Dato : 03-01-08 19:26

Du kan konverter dine film her http://media-convert.com/
Find den film du vil konvertere, og vælg nyt format, så sker det.

Op til 150 MB og uden at installerer noget på din pc.

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 06-01-08 03:34

Perfekt. Tak for hjælpen!