/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
hvor finder jeg papir.....
Fra : tpjevser
Vist : 652 gange
200 point
Dato : 03-01-08 16:16

er der nogen, der ved, hvor man kan købe a4-papir, der er en mellemting mellem kopipapir og fotopapir,- både i tykkelse (vægt) og glans?
hilsen runa

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 03-01-08 16:19

Kontorforsyning, boghandel, eller hobbyforretning

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-08 16:31

- du har sikkert en eller anden form for "Lyntryk" i nærheden, fortæl dem hvad du efterlyser, se på varene og du kan købe en pakke for et rimeligt beløb...

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 03-01-08 16:36

Du kan f. eks købe det ved Panduro Hobby eller Kreativ Hobby samt de fleste hobby forretninger alt efter hovr meget du skal bruge.
Mvh
Gitte

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 03-01-08 17:51

Hvor i landet bor du, og hvad skal det bruges til? er det til printning af brochurer , bruger jeg 4CC 160g, og som jeg køber i en kontorforsyning i Thisted, og hvor jeg kan få dem til at klippe den over til A5 uden beregning. Der er 250 A4 ark i en pakketil ca 130 kr/pakke

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 03-01-08 23:42

bor nær bogense på fyn. papiret skal bruges til tryk af 3D-klip.
hilsen runa

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 200 point
Dato : 04-01-08 00:59

Hvis din boghandler ikke har det du skal bruge, så må du til Odense. Hvordan laver du de 3D tryk?Hvad trykker du med, og er det en prægning, og erdet ideelle papir et blødt tyndt papir, blødt kraftigt, eller skal det være lidt stift i det? Det lyder lidt spændende. Prøv evt et bogtrykkeri, da de tit har nogle sjove ting i sjove formater.

Godkendelse af svar
Fra : tpjevser

Dato : 04-01-08 01:28

Tak for svaret A.C.Rosmon. jeg har på ebay (uk) købt en cd med 3D-klip til at printe ud. det jeg har brug for er et mellemtykt, lidt stift papir. noget i retning af det du bruger. fandt specifikationerne på internettet. bestilte det forøvigt også der, da porto var billigere end at køre til odense. tak til alle for hjælpen!

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 10-01-08 07:26

4cc 120g/m2 er det bedste til formålet.
hilsen runa.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 10-01-08 07:28

http://printerpatroner.dk er de billigste, jeg har fundet. portoen er mere end rimelig. for 1000 ark gav jeg 38 kr i porto.
hilsen runa