/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mus der går i stå
Fra : ivanovic1
Vist : 1111 gange
20 point
Dato : 03-01-08 10:37

Hej Alle,

Når jeg ikke bevæger min trådløse mus i f.eks. 5 sek. går den i stå, og den eneste måde jeg kan komme til at bevæge markøren er ved at trykke på en af mussens knapper. Er der nogen der ved hvordan jeg løser dette problem?

Mvh.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-08 10:41

sådan gør min mus også når jeg ikke bruger den - bare ikke lige efter 5 sek men nogle minutters pause - på pakken stod der i sin tid det var en sparefunktion og det fungerer fint nok for mig.

Men hvis nogen ved mere skal du nok fortælle hvilken mus der er tale om

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 03-01-08 10:44

Det er logitech, ja det ville være fint efter nogle min. men dette er hele tiden, bare man benytter tasterne på tasteturet lidt og så tilbage til mussen driller den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-08 10:51

Og du har vel installeret driveren - og været inde i Logitech programmet og sætte den op.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-01-08 11:16

Har du prøvet med en anden mus? Det kan jo være den trænger til at skiftes ud.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 03-01-08 12:07

Hvad med batterierne???
"mus" har det med at blive "træge" når batterierne synger på sidste vers.

Blot et foreslag.

MVH

Accepteret svar
Fra : Octon

Modtaget 20 point
Dato : 03-01-08 12:17

Hej ivanovic1

Det lyder som en spare funktion, fuldte der også et trådløst keybord med som du ikke bruger mere?
Hvis der har været et trådløst keybord som du ikke bruger mere vil den gå i standby efter som du kun bruger keyborded i det tidsrum fordi den modtager som du bruger til din mus vil ikke være den samme du bruger vis du bruger et nyt keybord så det vil virke som om du holder en pause fordi der ikke bliver sendt noget til den trådløse modtager.

Vis du har fået installeret de rigtige drivere burde du også få et lille config program med hvor du kan ændre disse forskellige "standby/sparefunktioner"

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : akle

Dato : 03-01-08 13:03

Pyha, jeg blev helt forpustet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-08 14:38

Min Logitech "cordless Click" falder brat ud når de opladelige taber strøm/spænding.
Dog hopper den et par gange lige inden.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 07-01-08 15:15

Tak for svaret Octon.