/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Død autoradio
Fra : luna99
Vist : 894 gange
100 point
Dato : 03-01-08 08:15

Hejsa. Håber der er nogen, der har løsningen....

Jeg har en Xzound bilradio. Og den virker for det meste. Men nogen gange går den fuldstændig død - som om der ikke er strøm til den. Men det ER der. Det kan ses når man tager frontpanelet af. Som om den skat "resettes", men jeg har selvfølgelig smidt brugervejledning væk, og radioen er 3 år gammel.

Nogen gode forslag?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 08:42

Er det på bestemte årstider tænker at det måske er fugt ellers kan det jo være sikring dårlig forbindelser og en ½ million andre ting .Flere oplysninger hjælper måske bedre

Mvh og godt år Sunowich

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 03-01-08 11:44

Det kan være den konstante strøm. Nyere autoradioer får både strøm over tændingsnøgen og konstant. Hvis den ene svigter dur skidtet ikke. Du må hive radioen ud og måle dig frem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 13:38

Luna du ka ikke bruge et termometer til at måle den med griner bare lidt af sidste kommentar tænker at du måske ikke lie har forstand på det hviket jeg heller ikke har på noget så moderne

Mvh Sune
Ps fotovig hva er lie en tændingsnøgen hi hi er i drille humør i dag ka jeg mærke

Kommentar
Fra : danh

Dato : 24-01-08 21:38

Du skal tjekke ledningsamlingen på radioen kan være rigtig dårlig problemmer med forbindelsen der har nemlig haft en radio af samme mærke der havede problemmer med kablerne over sikringen.

Mvh dan

Kommentar
Fra : luna99

Dato : 27-01-08 13:17

Tak Dan - lyder logisk, for hvis jeg tager stikkene ud og i, så dur den igen.

Accepteret svar
Fra : danh

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-08 13:54

Så skal du bare have en ny af kablet feks http://thansen.dk/product.asp?c=1629766190&n=-2035763586&pn=-2035753665 den er bare med ekstra phone udgang Mvh dan

Godkendelse af svar
Fra : luna99

Dato : 30-01-08 08:46

Tak for svaret danh.